Gremlin Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Hei, Ble påkjørt bakfra igår. En skikkelig smell, så er en del som må fikses. Jeg står jo fritt til å velge verksted selv, så da ønsker jeg såklart å finne de som er flinkest og som gjør en nøye jobb. Det kan jo fort bli mer skader enn kun det estetiske.... Noen som har anbefallinger? Bilen er en e91 fra 2006. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Litt vanskeligt å gi tips når du ikkje har skrevet bostadsplass på din bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 La forsikringsselskapet ditt velge ut verksted. De velger som regel Bmw autorisert verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Jeg bor i Oslo. Har lest litt på sidene til Bilia (Risløkka/Økern) og de virker jo bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Anbefaler også merkeverksted! Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Gå for merkeverksted, har selv blitt påkjørt nå nylig (igjen!) og her blir det Bavaria som skal ordne alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Da blir det nok Bavaria eller Bilia. Får høre hvem som kan ta den inn forterst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Har hatt bil på bilia økern for oppretting og det var ikke bra. Dør åpninger som dem ikke fikk til + det går litt fort . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Har hatt bil på bilia økern for oppretting og det var ikke bra.Dør åpninger som dem ikke fikk til + det går litt fort . Var Bilia jeg hadde tenkt å ta det på, da de er nærmest meg. Hvordan var servicen ellers? Rettet de opp feilen i ettertid? Utfører Alf Lie motor reperasjoner som dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Alf Lie tror jeg bare tar vanlige reprasjoner - ikke karrosseri og oppretting. Jeg hadde bilen min inne hos Bilia på Økern for å bytte panser/frontfanger etter at noen rygget i bilen min - er veldig fornøyd med jobben de gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Dra til Bavaria Økern, de har samarbeid med Auto-skade på Lørenskog, som er veldig dyktige på repp av BMW. http://auto-skade.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Trenger jeg å ta det via Bavaria da? Kan jeg ikke bare ta det direkte med Auto-Skade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Det er jeg usikker på. Tror du burde ringe Bavaria først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Har hatt bil på bilia økern for oppretting og det var ikke bra.Dør åpninger som dem ikke fikk til + det går litt fort . Var Bilia jeg hadde tenkt å ta det på, da de er nærmest meg. Hvordan var servicen ellers? Rettet de opp feilen i ettertid? Nei a stolpen var for langt inn så dem simset opp døra ............ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Trenger jeg å ta det via Bavaria da? Kan jeg ikke bare ta det direkte med Auto-Skade? Nei, du trenger ikke ta dette via Bavaria. Bavaria har da ingen enerett på dette verkstedet, så du kan ta dette direkte med dem så fremt forsikringsselskapet ditt har en samarbeidsavtale med nevnte verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå