sveigis Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Hei dere! vet ikke om jeg har postet rett sted, men jeg prøver allikavel. Det som er saken at i sensommer så var det en annonse på Finn.no på noen felger som skulle selges,Dette var en dame som hadde Azev a som var brukt e34.Jeg sendte henne mail og prøvde og ringe samt sms.Men fikk ikke noe svar.Tenkte igrunn ikke noe mer på det.Regnet med hun tok kontakt etterhvert.Men da jeg skulle sjekke dette opp igjen var annonsen borte og jeg har slettet alt som har av nummer og epost adresse. Er det noen av dere som vet hvem evnt.dette kan være? Det jeg vet og husker,er at hun var fra Heradsbygd,felgene hun hadde var noen 18 toms Azev og et sett andre e34 felg muligens Remotec eller bbs.Manglet senterdeksel til samtlige. Hvis noen vet hvem dette er eller kjenner til annonsen jeg snakker om,ja da hadde jeg blitt glad.Kanskje det beste av alt:mulig hun er forum medlem . Noe mangelfull informasjon,men det er det jeg kommer på sånn i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Jeg bor 5 minutter unna Heradsbygd (hvis det er samme Heradsbygd) Men har dessverre ikke sett denne annonsen og vet ikke hvem det kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Tror adressa var 2415 Heradsbygd.Altså som sagt det jeg husker var at det var Heradsbygd.Trodde det lå i Telemark i nærheten av meg men der tok jeg feil gitt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Det ligger i Hedmark, Elverum kommune. 2415 stemmer, ja... Jeg bor 5 minutter unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Sjekk pm, jeg sendte både melding og mail på de mk motorsport(FEIL) felgene hun hadde til salgs.. Edit: Borbet b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Da håper og tror jeg at jeg har kommet et steg nærmere i den store etterforskningen .Så nå skal jeg prøve å få tak i henne etterhvert.Håper bare det er rett person . Luxcy:TAKK! Men var det MK Motorsport de andre hun hadde?For det ene settet hun hadde var Azev A ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Da er saken ordnet og jeg har fått de opplysningene jeg trenger. Tusen takk til dere som har hjulpet meg. Må bare si det at denne klubben er det en fryd å være med i.Får alltid hjelp til det som trengs stort sett bestandig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå