le0n Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Dysedekselene spratt ut da hele tanken frøs til is i forrige uke. Har tint opp spylevesken og byttet den med en som tåler kulden, men hvordan får jeg på plass dekselene igjen? Må jeg av med lykt eller deksel i M-fanger for og holde i mot da den skal trykkes på plass eller finne det noen triks? Klarer ikkje bare og trykke de på plass, plasten gir etter så må få til mothold på ett eller annet vis. Legger ved biler: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Har lagt til bilder, tips noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Dra spylern, prøv å hold igjen så ikke mekanismen kjører den tilbake og sett på. Hvis ikke så tror jeg du må ut med frontfangern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Dra spylern, prøv å hold igjen så ikke mekanismen kjører den tilbake og sett på.Hvis ikke så tror jeg du må ut med frontfangern. Hadde håpet og slippe det ja:) Tenkte kanskje og smøre pakningen på spyleren med noe så den glir lettere på plass. Noen tips? Silikon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 hjullagerfett kanskje. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Noen som veit hvordan dette henger sammen, poppet ut to gummislange (ca 4 cm) når jeg brukte spylerene i dag. Rekner med de skal trykkes inn først, også deksel/dyse delen på bildet. Noen som vet? Prøvde og finne tegninger på BS bildeler men fant ikkje, noken som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Suge ut rester av spyleveske for og minske motstand, og smøre deksel/spyledyse med zalo. Vips så smatt det på plass:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Noen som kan hjelpe meg og finne deksel og dyse i nettbutikk? Finner ingenting på nettet:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Fant lokket men kun grunnet, noen som vet hvor jeg finner spyleren? http://www.schmiedmann.no/STRÅLKASTARRENGÖRARE/produkt-type/New/sok-med-tekst.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Spylervæsken min er slutte å fungere, kan den ha frosset? Hentet bilen min fra importør på Tirsdag, sluttet å fungere i går. Det lyset på spylervæske i display og jeg fylte på, men ikke fungert siden.. Tips?? Bilen kom fra Tyskland på Mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camaro Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Hei enkleste måten å demontere dysa på er å ta av hjulet og fremste del av innerskjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Trenger ikkje bytte heile pumpa, det holder og dra den ut og med en liten kniv e.l. Løse den ytterste delen av teleskopene. Veldig enkelt, og då trykker en bare på plass den nye. Lurt og ta av dekslene av dysa så en hører klikket og vet at alt er festet skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 har en E82 (1 serie coupe) hvorpå jeg har mistet det ene dekselet på spyler dysen, vanskelig og montere, hvordan får jeg ut dysa som sitter nedi der ? (sånn som du har tattt ut din) er det bare en vri funksjon ? ser litt slik ut på bilde ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå