Gå til innhold

Hvordan få på plass spyleveske deksel til frontlykter E91?

le0n
 Share

Anbefalte innlegg

Dysedekselene spratt ut da hele tanken frøs til is i forrige uke.

Har tint opp spylevesken og byttet den med en som tåler kulden, men hvordan får jeg på plass dekselene igjen?

Må jeg av med lykt eller deksel i M-fanger for og holde i mot da den skal trykkes på plass eller finne det noen triks?

Klarer ikkje bare og trykke de på plass, plasten gir etter så må få til mothold på ett eller annet vis.

Legger ved biler:

elc61ha8e8jc8n7hpj4m.jpg

6pdjignwx6jml49e0dxd.jpg

yxwoyuglq87uqfa6vr13.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra spylern, prøv å hold igjen så ikke mekanismen kjører den tilbake og sett på.

Hvis ikke så tror jeg du må ut med frontfangern. :)

Hadde håpet og slippe det ja:)

Tenkte kanskje og smøre pakningen på spyleren med noe så den glir lettere på plass. Noen tips? Silikon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit hvordan dette henger sammen, poppet ut to gummislange (ca 4 cm) når jeg brukte spylerene i dag. Rekner med de skal trykkes inn først, også deksel/dyse delen på bildet. Noen som vet?

Prøvde og finne tegninger på BS bildeler men fant ikkje, noken som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Trenger ikkje bytte heile pumpa, det holder og dra den ut og med en liten kniv e.l. Løse den ytterste delen av teleskopene. Veldig enkelt, og då trykker en bare på plass den nye.

Lurt og ta av dekslene av dysa så en hører klikket og vet at alt er festet skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en E82 (1 serie coupe) hvorpå jeg har mistet det ene dekselet på spyler dysen, vanskelig og montere, hvordan får jeg ut dysa som sitter nedi der ? (sånn som du har tattt ut din) er det bare en vri funksjon ? ser litt slik ut på bilde !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...