krihau91 Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 1999 318i E46 For drøyt en uke siden begynte bilen min å kødde seg! Den vil ikke lenger dra mer enn til 3500 - 4000 omdreininger. Og da høres det ikke helt bra ut fra motoren. Tidligere har den gått til 6000.. Vet ikke om det har noe å si men: Den begynte å oppføre seg slik når det ble litt kaldere i luften (under nullpunktet) Da den var inne på service for rundt et år siden nevnte de at viftereimen begynte å bli slitt. Er ingen varsellys eller noe sånn som lyser. Noen ideer om hva dette kan være? Evt hva jeg kan se på? Alle svar er hjertelig velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Ta diagnose, kan være nesten hva som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinE34 Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 jeg synes det kan virke som om kammen er dårlig .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 har du gått over pluggene dine. hadde samme problem på en bil jeg hadde en gang. bytta bare plugger så var det fiksa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krihau91 Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Da skal plugger sjekkes asap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krihau91 Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Sjekket pluggene som så helt fin ut, men byttet de ut alikevell.. Den er fortsatt helt på trynet:( noen andre forslag til mulig løsning før jeg tar diagnose på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Det er dyrere og bytte deler på måfå, en å få lest ut feilminnet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå