Gå til innhold

Irriterenede barne sykdommer på F31


kevin1982
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag ble bilen levert til feil søk. Og skal stå der ut uken. Så får vi se om de finner noen feil...

Har dem funnet feilen?

nei de har ikke funnet feilen. men de har byttet noen de kalte head turner. noe som jeg skjønte er skjermen og computern som står under den. etter den har det blitt frisk. webastoen har de fikset. men det har dukket opp nye feil de ikke klarer å fikse. har noen rygge sensorer som plutselig står og slrikker, blinker og andre ganger står alt å lyser forand og bak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hallo igjen. får oppdatere her litt.

Etter mye fram og tilbake og mye testing ble head unit byttet (nr2 de prøvde). noe som ikke funket. og sendte den head unit (nr 2) til tyskland noe de fant ut at bilen har for mange unødvendige restarter. De ville prøve nok en gang en nye head unit (nr 3 de prøver) og mente det ville hjelpe med ny soft og program. det varte pr dager og feilen var tilbake. sukk. mente ifra til verskte og tenkte nok engang rundte med tlf, diskusjoner, brev, verkste timer, feil søk, leie bil etc etc. tok noen dager, fikk jeg en tif om at de har bestemt seg for og ta ett ombytte av bilen våres. det var et lite gledes nyhet å høre. kanskje får vi en bil som er friske meldt og uten feil. men så er det sånn at bil butikken melder ifra til bmw norge og bmw europa (som ligger i sverige) om ett ombytte av bilen. så det står nå hos dem om det blir et ombytte. gått 3uker og ikke hørt noen ting. verkste folka er nok like lei og se meg som jeg er å sette en splitter ny bil på verkste pga feil og magler.

også var det og komme over andre feil. sto ute og skravet bmw med noen kamerater. han ene forteller meg. hviste du at nye bmw kommer ferdig valset hjulbuer bak. noe jeg ikke vist. og måtte skjedde. joda det var det. men ikke mye moro og stikke hånden under og mekre. joda hjulskjermen er løs på ene siden... du får en sånn følese: HAR JEG FÅTT BILEN MED ALLLLE FEILA. ARG.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik blir bilene når BMW går over stokk og stein for å bli markedsleder og kapre Avensis-kunder.

Dog er det jo ingen tvil om at bruksmønsteret og kjørelengden din ikke er gunstig for en dieselbil. 14km hver vei med flere stopp får knapt driftstemp på sommeren, i hvert fall ikke på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...