lasseln Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Angående felgene, er ikke dette originale BMW style 42? Isåfall er jo disse 2-delte, og dermed ville jeg delt de ved lakkering. Lettere å få det pent, samt at du hadde sluppet å lakkere skruene Utover dette ser det ut til å være et fint eksemplar du har anskaffet deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Angående felgene, er ikke dette originale BMW style 42? Isåfall er jo disse 2-delte, og dermed ville jeg delt de ved lakkering. Lettere å få det pent, samt at du hadde sluppet å lakkere skruene Utover dette ser det ut til å være et fint eksemplar du har anskaffet deg Takk for gode ord! De var visstnok noe orginal BMW greier, selger hevdet de var laget av BBS. Ikke vet jeg, utenom at jeg liker de De er IKKE to delte dessverre ellers skulle jeg delt de og satt inn nye fresche skruer. De pynte skruene som sitter der har mistet forniklingen, så de var ikke så mye å gjøre med så derfor lakkerte jeg de og. Hadde chromen på de vært ok så hadde jeg seff polert de opp og maskert ved lakk. Men men.... Dessuten er dette bare en bruksbil så det er ikke så farlig igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Liker sent from my microwave using tapatalk Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 fjerner litt rust flekker as we speak.... kjekt med stor plass på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 kjøpte 525i motor i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Her er det nye hjerte, en M50B25. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Koool sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 skal shine opp denne fort som f utvendigt på den, for jeg må bytte motor straks!! hehe, M50b20`n lever på nåde hoho.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Begynnte med å shine litt deler til 525 motorn Første bilde er da luftfilter kassen som var grå og trist, samme med filter slangen. Men nå ser det greit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Ting som har skjedd siden sist,,,,, Starteren jeg bytta for par uker siden gikk til helvete, til de grader. Aldri sett en starter så ødelagt før. Fikk mine "M5" sideskjørt og de viste seg å IKKE være M5 men Rieger sideskjørt med M3 look.... AAARrghhh Og Har noen M5/facelift baklykter med hvit blinkers som jeg l´plukka opp for 500 inkl porto. Idag frisket jeg opp plasten på dørhåndtak, div sort plast i motor rom samt grillen. Med samme middel som på luft filterboksen/slangen vist over her. Bilder under. Under her ett før bilde, dårlig men ser vel litt av hvor grå og tatt av sola plasten var. så ca fem minutter med "jobb" så var plast grillen blitt slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 går igang med å støpe leppe til bilen til helga, så fronten og blir lavere Leppa blir laget i samme stil som side skjørta. Har ikke funnet noen leppe som jeg synes passer godt nok og da får man lage selv. Materialer til å lage er handla inn Bilder kommer i helga eller til uka en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Se jo ny ut den grillen! Hva gjorde du? Spent på å se hvordan leppa blir sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Se jo ny ut den grillen! Hva gjorde du? Spent på å se hvordan leppa blir sent from my microwave using tapatalk vasket den, sprayet på med tyreshine og ventet i 5 til 10 min, tørket forsiktig vekk overskuds materialet og vips "ny" grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Fet! Dette skal jeg huske sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Og nå er jeg ute i sola og driver med glassfiber og polyester for å lage front leppe til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå