KingOfBMW Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Skal skifter luft filter til E90 2007 model, og slite med å få filter ut. Klipsene var greit å løsne, men noen ledninger er det verre, er redd for å ødelegge delene. De gule pilene idikere klipsene. Har noen fremgangsmåte hvordan man skifter luft filter til E90. Takker på forhånd.
lagunilla Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Lol jeg greide å bytte luftfilter på en e34 da jeg var 10 år Og du kaller deg KingOfBMW liksom, haha! Neida, ta ut kontakta til lmm, løsne strammern til innsugsslangen og vipp den ut. Husk å blåse reint, og tett igjen slangen så det ikke går noe nedi motoren!
KingOfBMW Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Hihiihihi....klips og løsne strammen går fint, men det er en liten kobling med ledninger som jeg slite å løsne. Har ikke bildet akkurat når....
KingOfBMW Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Har satt svart ring på problemstilling....
lagunilla Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Du skal vel ikke ta av den nedre delen av boksen.. Mulig jeg ser feil. Har bytta en god del luftfilter på e90 men det var ikke slik. Hvilken årsmodell er bilen din og hvilken motor?
gallay Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Søk på youtube neste gang http://www.youtube.com/watch?v=zATNRfGVQj0
KingOfBMW Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Skrevet Desember 9, 2012 Hi gallay, jeg har søkt akkurat den linken du oppga, men det er ikke sammme modellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå