granholt@sfjbb.net Skrevet Juli 15, 2013 Skrevet Juli 15, 2013 Oh..My.. God..! Dette er jo et helt fantastisk prosjekt! Og det ser utvilsomt ut som du har peiling på det du gjør Gleder meg til fortsettelsen! Gjorde akkurat det samme med min blå 2800 cs 69 mod. Jeg sveiset endel rust og sandvasket bilen under og innen i(vann pluss sand) ble kvitt all rust og isolasjon mm. Hadde min bil fulstendig i deler. Nå har den stått i 10 12år så jeg er i ferd med å fikse den opp igjen, nytt skinn på noen seter lakk ++.har endel deler Jeg har hatt bilen siden 1979 da var jeg 21 år har bilen enda. Har endel deler liggende, har hatt 2 delebiler. 2000cs fra 65 hadde jeg også. Trenger du tips så si ifra. Har link til en på facebook som har maaase deler og fikser mange cs er tror han er fra usa eller Russland eller noe. Hilsen Ingar Granholt. Hjemme side : gramila.com endel bilder av cs er der på ett album. Tusen takk, hyggelig å høre! Har skrudd bil i et år ca så er mye som må læres
e9coupe Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Skrevet Juli 15, 2013 Oh..My.. God..! Dette er jo et helt fantastisk prosjekt! Og det ser utvilsomt ut som du har peiling på det du gjør Gleder meg til fortsettelsen! Gjorde akkurat det samme med min blå 2800 cs 69 mod. Jeg sveiset endel rust og sandvasket bilen under og innen i(vann pluss sand) ble kvitt all rust og isolasjon mm. Hadde min bil fulstendig i deler. Nå har den stått i 10 12år så jeg er i ferd med å fikse den opp igjen, nytt skinn på noen seter lakk ++.har endel deler Jeg har hatt bilen siden 1979 da var jeg 21 år har bilen enda. Har endel deler liggende, har hatt 2 delebiler. 2000cs fra 65 hadde jeg også. Trenger du tips så si ifra. Har link til en på facebook som har maaase deler og fikser mange cs er tror han er fra usa eller Russland eller noe. Hilsen Ingar Granholt. Hjemme side : gramila.com endel bilder av cs er der på ett album. Tusen takk, hyggelig å høre! Har skrudd bil i et år ca så er mye som må læres Spennede! Da skal jeg ta turen å titte på siden din i morgen moro at du har hatt bilen i ditt eie så lenge. Godt å vite jeg har noen jeg kan rette spørsmål til hvis det er noe som dukker opp!
e9coupe Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Skrevet Juli 15, 2013 Takk for alle hyggelige komentarer gir rikelig med motivasjon!
e9coupe Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Skrevet Juli 15, 2013 Nye deler til understellet Har også handlet meg diff med 25% brems fra Jås her inne på forumet. Han ordnet frakt til østlandet, så god service I dag var det prosjekt stikkaksel! Handlet kitt for å bytte moffa og støvtettningene. Fikk ny lakk, så dette blir nok bra når jeg får montert det igjen
larsern6 Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 Fantastiske biler! Du gjør en virkelig impoinerende jobb her, dette blir en bra bil:)
scoot Skrevet Juli 16, 2013 Skrevet Juli 16, 2013 I huleste helsikke. Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før?! 1. For en bil. 2. Du er virkelig flink. 3. Ikke stopp, værsåsnill. Følger med.
e9coupe Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Skrevet Juli 17, 2013 ARP bolter til nav Praktisk med litt lengere bolter! Kom også en del annen snacks i posten i dag! De justerbare topplagrene er til salgs da det har blitt litt endringer i planene send PM hvis noen er interesert!
e9coupe Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Skrevet Juli 17, 2013 Pusset ned diffen! Den er veldig tight og fin så tar meg ikke bryet med å åpne den opp. For å så pulverlakkere og skifte tettninger. Blir nok fin etter den er sprøytet i garasjen Sprayet Ferobet over etter grov pussingen, så burde jeg få bort alt av overflaterust. Disse beholdes men med polyurethane innsatser. Dette er bare første lag! Ikke noe super update, men legger det ut uansett
tommyheimberg Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Knall update!, dette blir bra!) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå