stian-ak Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Etter tips fra annen forumbruker: Noen som vet om den hvite m3'n på finn? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37928504 Haster litt egentlig. Skjøtet osv? Pm, epost stian-ak@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Etter tips fra annen forumbruker: Noen som vet om den hvite m3'n på finn?http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37928504 Haster litt egentlig. Skjøtet osv? Pm, epost stian-ak@online.no Jeg har snakket med han. Virka ikke ut som den var så veldig bra. Motor var ikke bra, motorrom, dørkarmer og bagasjerom var ikke lakka hvit(svart var orginalfargen) Var litt rust rundtom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Det var vel denne som ble stjålen å kjørt til skogs.. Låg ute som rep-objekt, og har nå tydeligvis blitt satt i stand igjen.. (Nå er jeg ikke 100% sikker på om det er denne bilen det gjaldt. Men den var lik utseendemessig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Den har blitt stjålet ja, og kjørt på skauen. Det som er et pluss er at den har vært registert i norge siden 1998... Noe mere info a? Om den er svart i motorrom og dørkarmer er jo egentlig bare peanuts. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Ikke kjøp den, er taksta til 280 tusen i skade hos forsikring Den er vel ulovlig å selge også, må vel være satt i stand før han selger den når den er kjøpt ut av forsikringsselskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Såppas ja... Han sa han hadde handla den av forsikringsselskap. 280000??? Hva i heite var feil på denne da han fikk den annet enn tenningslåser og div småting som han fortalte meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 har ikke sett bilen bare det jeg har fått høre om den. motoren er jo død noen i forstilling har vel fått seg en trøkk også om jeg ikke husker helt feil. ikke ser den særlig velholdt ut heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Jeg må bare dra å se bare for moro skyld tror jeg. Du bor jo nærmere da men.... He he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 er sengeliggende med skadet bein så kommer meg ikke av flekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Da blir det jeg som må kjøre da.. Si gjerne fra om flere vet noe om den bilen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Står litt om den her: viewtopic.php?f=9&t=234475&hilit=e30+elverum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Ja det var den jeg så også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian-ak Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Da har jeg fått spora opp alt som er om bilen så da kan denne slettes:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Hvorfor mener du tråden skal slettes? Du kan heller legge ut info i tråden, slik at det blir en infokilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Tror nok ikke han vil ha at flere brukere skal fatte interesse for bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå