Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Tøft prosjekt, dette blir garantert bra ! Har gjort samme jobben sjølv på min, og veit det er masse jobb Var den svarte komplett ombygd med C-stolpe eller ? I tilfelle kan du bruke fra den svarte bilen ! Har du fleire bilder av den svarte bilen ?
joachim sørlie Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Det her kan ikke bli annet en bra Og den gamle bilen så rimelig skeiv ut, flere bilder?
henningvel Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Skrevet Desember 15, 2012 Tøft prosjekt, dette blir garantert bra ! Har gjort samme jobben sjølv på min, og veit det er masse jobb Var den svarte komplett ombygd med C-stolpe eller ? I tilfelle kan du bruke fra den svarte bilen ! Har du fleire bilder av den svarte bilen ? Takk for det ! Den svarte var kun skjermer. Kan prøve legge ut flere bilder når jeg kommer hjem fra jobb
Thunegutt Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Der va motoren ute ja. Va nok kaldt og godt i garasjen igår? Må bare mase litt på joh så det blir bytte av skjermer
henningvel Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Skrevet Desember 15, 2012 Der va motoren ute ja. Va nok kaldt og godt i garasjen igår? Må bare mase litt på joh så det blir bytte av skjermer Hehe yes! Det blir nok ikke sveising av skjermer før jeg kommer hjem fra Chile. Ja var ikke akkurat varmt
henningvel Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Skrevet Desember 15, 2012 Noen bilder av den forrige bilen:
Larsgunnar Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Blank nok ihvertfall! Syk glans på bildet med panseret oppe!
henningvel Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Skrevet Desember 15, 2012 Blank nok ihvertfall!Syk glans på bildet med panseret oppe! Hehe jupp, nesten nylakker og aldri vasket med svamp engang
henningvel Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Da var 2,7 literen komt oppi, så nå er bilen snart kjørbar hvertfall
Tor-Einar93 Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Skal du selge fronten som står på bilen på første bilde?
Pedi Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Uff, var trist å se den svarte der den sto på Bavaria med knust front... Jeg var der dagen før også, før du krasjet - så du kan si at jeg ble rimelig paff da den sto der knust neste dag.... Men den nye såg jo rimelig strøken ut da, må vel være langt mellom de? "Alt" E30 i dag er jo desverre rustet og slitt... Men gleder meg til å følge prosjektet videre, jeg regner med du skal ha den klar til E30Meet? De bakskjermene sveiser du vel selv, trenger vel ikke Mr. Henden til det??
henningvel Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Skal du selge fronten som står på bilen på første bilde? Ja, men vil helst selge fram og bakfangeren sammen. Men hvis det ikke er noen sommer interessert i begge deler, så kan det selges separat. Er en annen som er interessert i bare fronten også
henningvel Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Uff, var trist å se den svarte der den sto på Bavaria med knust front... Jeg var der dagen før også, før du krasjet - så du kan si at jeg ble rimelig paff da den sto der knust neste dag....Men den nye såg jo rimelig strøken ut da, må vel være langt mellom de? "Alt" E30 i dag er jo desverre rustet og slitt... Men gleder meg til å følge prosjektet videre, jeg regner med du skal ha den klar til E30Meet? De bakskjermene sveiser du vel selv, trenger vel ikke Mr. Henden til det?? Hehe ja, ikke noe kjekk bil å kræsje.. Ikke at det noen gang er kjekt, men.. Tja, den blåe er et veldig odt utgangspunkt hvertfall Ikke funnet noe særlig rust enda, men får se hva som dukker opp når jeg får fjernet gulvteppe og all tektyl osv Når er E30 meet da? Jeg reiser jo vekk nå rett etter jul, og er ikke tilbake før Februar, og da blir det ikke gjort stort mye mer før den tid :-/
Pedi Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Hvis ikke jeg har lest helt feil, så er det 21/22 juni...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå