kreastian Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Yay! It's friday Varmskjold, eksos og små details på gang På forhånd stor takk til 'Halvor89_' for hjelp! :-DD More to come! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Tar meg friheten til å poste litt bilder jeg Fraktvogn Gammal men ikke god ? Ny vs old Fancy shit ? Gikk og på en liten smell med pærebytte på inPro angeleyes'ene som satt på bilen. Prøvde å bytte pærer men satt inn 10w isteden for 6w. Dette var noe jeg hadde liggende som jeg brukte på iSen jeg hadde før med akkurat de samme lyktene, noe som var helt problemfritt. Det var det derimot ikke her: Innerglassene her er i plastikk og pæra har smelta seg nedover i plastikken: Skal prøve å få tak i glass fra noen bosch lykter e.l og sette inn noen LED-ringer som jeg kjøpte til M3en (noe vi får ta igjen siden) Bright light ? De lyser hvitt, men Iphone kameraet klarte ikke å oppfatte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Tar meg friheten til å poste litt bilder jeg [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Fraktvogn [ Bilde ] Gammal men ikke god ? [ Bilde ] Ny vs old [ Bilde ] [ Bilde ] Fancy shit ? [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Gikk og på en liten smell med pærebytte på inPro angeleyes'ene som satt på bilen. Prøvde å bytte pærer men satt inn 10w isteden for 6w. Dette var noe jeg hadde liggende som jeg brukte på iSen jeg hadde før med akkurat de samme lyktene, noe som var helt problemfritt. Det var det derimot ikke her: Innerglassene her er i plastikk og pæra har smelta seg nedover i plastikken: [ Bilde ] Skal prøve å få tak i glass fra noen bosch lykter e.l og sette inn noen LED-ringer som jeg kjøpte til M3en (noe vi får ta igjen siden) [ Bilde ] Bright light ? De lyser hvitt, men Iphone kameraet klarte ikke å oppfatte det [ Bilde ] Ja, så bra du kom med bildene! Jeg er ganske flink fotograf da, om ikke noe anna! Haha Kommer fortsatt ikke over det med lyktene, men dette finnes det vel alltids en løsning på. Aldri vært borti lignende.. Takk, IGJEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Ble det bra lys med lyktene mine eller? åssen ble lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Ble det bra lys med lyktene mine eller? åssen ble lyden? Ja, skal sies at det ble bedre enn hva det var Takk for at jeg får låne de til jeg får fiksa nye Lyden ble helt konge! Jeg er kjempe fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Vært på isbane å tukta litt Touring idag! Fikk desverre ikke tatt noen bilder da jeg var "LITT" for opptatt med sladding, ble ganske så ivrig! Men jeg kan fortelle at jeg har fått mer å skru på. Sprekt frontfanger (orginal, så skal byttes uansett), to spredere er forsvunnet, løs bakfanger og ødlagt defuser. Men alt i alt var det en sykt morsom søndag, så jeg vil takke til alle involverte og ikke minst de som sto for det hele! Mer updates kommer snarest det skjer noe! Stay tuned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Må følge med her ja! Har savnet min 323 touring siden dagen eg solgte den, bra potensiale i denne her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Liten update! 'Halvor89_' var innom meg på jobb idag med 4x Artec hjul som han skulle plukke av gummien på, så jeg gjorde det for han. Fristelsen ble for stor, jeg MÅTTE sette de på bilen (uten gummi tho.), og jeg må si jeg ble ganske overrasket over hvor bra det egentlig ble! Man kan vel si at de bygger ... nok ut bak hvertfall! Tok et par iPhone bilder; Bak: Forran: Hva tror dere? Er det bare jeg som likte dette synet eller kan vi bli enige om at jeg kanskje skal satse på det her? Felgene er jo tross alt til salgs! More to come! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Rå setup dette, må vel strekke en del bak og mye camber, men er jo tøft det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2013 Rå setup dette, må vel strekke en del bak og mye camber, men er jo tøft det Ja, sant det. Nå er jo bilen orginal. Blir bedre med hjula når jeg får sluppet den ned litt, finvalsing, camberstag og noen details. Det her er bare starten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Jeg har veldig troa på den setupen der, spesielt siden det er touring i tillegg. Hadde vært fett og sett den med 225 og 195 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Føler jeg er på feil serie, når jeg bare blir sett ned på mtp strekk og stance osv, mens dere 3-serie-gutta bare digger slikt Er ikke helt fan av designet på de felgene, men oppsettet generelt var jo meget overkommelig! og er absolutt ikke feil med en tøff touring! Får følge med litt innpå her tror jeg, og se hvordan det blir når snøen trekker seg bort fra veiene, og det blir bar asfalt og sol og blå himmel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Føler jeg er på feil serie, når jeg bare blir sett ned på mtp strekk og stance osv, mens dere 3-serie-gutta bare digger slikt Er ikke helt fan av designet på de felgene, men oppsettet generelt var jo meget overkommelig! og er absolutt ikke feil med en tøff touring! Får følge med litt innpå her tror jeg, og se hvordan det blir når snøen trekker seg bort fra veiene, og det blir bar asfalt og sol og blå himmel Hehe, godt jeg er så snill mot folk rundt meg å bare drar en 'smak og behag'! Men ja, tror jeg satser på det setupet her. Som du sier så liker vi "3-serie-gutta" litt strekk og stance, så det her blir nok bra nærmere sommeren. Go for it! Er en viss fare for at jeg gjør det altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå