kreastian Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Blir det M tech på denne da? du trenger jo frontfanger Har som sagt før deler til mange tusen liggende, kanskje det ligger en front å venter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Pakkerrrrr! <3 Svart: Camberjusterbare stag fra GS-bildeler! Brun: Div. bolter, muttere og skiver! Fikk også lagt på gummi på hjula idag! Sååå nå er det meste klart, mangler bare sol og sommer! stay tuned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Det blir så riktig med strekket der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0lan Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 pen bil det der! liker planene dine. få ræva litt opp så du får riktig stuk. når felgene å ny plastikk rundt om kommer på så er du der:) stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Ble klar får helga ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Det blir så riktig med strekket der Ja, syntes det ble ganske bra selv! Fornøyd pen bil det der! liker planene dine. få ræva litt opp så du får riktig stuk. når felgene å ny plastikk rundt om kommer på så er du der:) stå på Takk for det. Ja, studerte ikke hvor mye jeg skulle senke osv egentlig, ville bare få den lavere så skrudde noen runder og sa meg fornøyd. Blir litt mer "perfeksjon-senking" når sommerhjula kommer på å bilen nærmer seg klar. Ble klar får helga ser jeg Ja, ordner opp jeg vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 spennende prosjekt tøft med e36 touring følger med her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 spennende prosjekt tøft med e36 touring følger med her ! Takk for det! Ja, så lenge det blir som jeg har sett for meg så blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Beklager sen update, ting ble gjort forrige helg men har ikke fått oppdatert noe før nå, but here it goes: Forrige lørdag dro jeg, Halvor og Carl Haakon bort i workshop'en til Carl for å skru litt på touringen, planene var da valsing, camberstag bak, topplager bak og fjerne hengerfeste. Sååå, vi begynte med camberstag! Tydeligvis det værste å begynne med. Vi legger oss under, begynner å skru, går nogenlunde greit på høyre side men tok litt mer tid enn forventa men til slutt kom vi i mål. Da var det tid for venstre side, HUFF! Venstre side tok oss 5 timer pga en bolt som hadde rusta fast skikkelig, så denne dagen gikk det med en del (merk: EN DEL) rustløser og generell smøring. Vi måtte kappe, borre, skru, slipe, kappe, borre, kappe, slipe for å få løs den siste rakker'n. Etter mye om og men samt altfor mye brainstorming borra vi bolten tvers av og det funka gull! Vi hadde også naila hengerfeste i mellomtider for å få en liten pause fra dritet. Denna dritten her kosta oss 5 timer! >.< Til slutt fikk vi på camberstag, da hadde klokka tikket 2 om natten så da tok vi kvelden. Det var på'n igjen på søndag med valsing og testfit av sommerhjul, da ble ting også litt ... morsomt? Vi begynner å valse, og det viste seg at skjermene ikke skulle tåle. Mer sparkel enn noe anna så hele driten sprakk opp. Jaja, vi kjørte på for vi skulle ha på sommerhjul! Såå med masse valsing og maaaasse camber ble det gull! Testfit: Står med parklys En skeptisk Halvor som er litt lei men prøver å finne en løsning! Ooooog Carl er alltid blid så lenge han får kose seg med protein-shaken fra ProGym i fred! Er desverre litt vanskelig å få tatt noen ordentlige bilder så man ser virkelig camber-vinkelen og details da jeg bare har iPhone å ta bilder med, men forhåpentligvis når ting nærmer seg litt mer ferdig skal jeg få noen til å knipse litt som har kamera til det Stay tuned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Denne her blir så feeeit ser enda feeeeitere ut live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Denne her blir så feeeit ser enda feeeeitere ut live Yees, ble bra med hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Jeg var ikke LiTT lei Men vi tok'n tilslutt heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Jeg var ikke LiTT lei Men vi tok'n tilslutt heldigvis Haha, og det der var bare starten! Men ja, mange timer senere var det i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 gleder meg til å se denne klar for sesong Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Den ble brei og brutal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå