Gå til innhold

Kristian's BMW E36 323i Touring, -97 - Masse bilder s. 8!

kreastian
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den ble brei og brutal! :D

Yeaah! Sliter nok gummi og. Kan bestille meg nytt par allerede ser jeg... :-P

4 hjulskontroll :)

Vel, da justerer de tilbake camber'n, da får jeg ikke kjørt. Men toe-in kan de få justere, for den går å ploger i tillegg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Heiheeeej! Lenge siden sist.

Syns det jeg så igår var verdt en update. Skjedd litt smått de siste dagene.

Levert frontfanger og frontplate til lakkering som jeg får igjen i morgen (Fredag), oooog hadde bilen min til 4hjuls-kontroll idag, men det viste seg å være håpløst. Ferdige foringer og greier bak så de fikk ikke justert så da fikk jeg igjen bilen. Sååå har bestilt time med 4hjuls, bytting av foringer og div så da blir det ordnings.

Hurray for 2mnd med helt ræva toe-in vinkel!

mpmvby37urxyv5sjd3pd.jpg

g3iiprfc8mv9oegho9tj.jpg

Disse dekka var nye for 2 mnd siden :DDDDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort en del idag. Starta dagen med å bli vekt av 'Halvor89_' hvor han nærmest roper "DELENE DINE ER FERDIG PÅ LAKKERING!!".

Jeg skvetter opp, stuper i klea å drar for å hente. Så leverte jeg bakhjula på Topp Auto Dekkservice i Hunndalen så de kunne snu dekka da disse har blitt utslitt på innsida i løpet av 1,5 mnd. >.<

Mens de gjorde det begynte jeg å demontere fronten!

zl6rly170wbyyk885x8f.jpg

nvyvh0pdzv1fzpnnc79p.jpg

0nr2ihf1afp3aq85qs6v.jpg

Ogsååå en liten pause så man fikk i seg mat!

ihkv0nq6islxjql3z631.jpg

Var så vanvittig mye å gjøre på en dag at jeg hadde ikke tid og ork til å knipse så mye bilder. Men har noen der sluttresultatet kommer frem!

Montering igang:

bnj0synwxj5bnj067leb.jpg

kecghckwinswgfio3418.jpg

Oogså det som er det beste i mine øyne, sluttresultatet!!

39georfflso5g9ir1foi.jpg

93un8e1hne0kcnk6hg0z.jpg

8ac4p1psuunrxtcm5c4z.jpg

lb7tkr78tz5h2lme12oz.jpg

tmrepit1s0sh3ryw7dab.jpg

Måtte ta et "gas-station-photo" som jeg har lært av Halvor at er et must! :-D

bmygrfimdjakwo8ww4le.jpg

Bare for å dra en liten oppsummering så alle får det med seg;

Forskjellene er da at jeg gikk fra en "knust" orginal fanger til M-Tech samt ny frontplate. Frontplaten som var der var orginal med lykte-spylere. Lyktespylerne funka ikke så de nappa jeg ut, noe som resulterte i 2 åpne hull. Har nå satt på frontplate uten disse spylerne!

Bytta innerskjermer begge sider foran og noen andre småting! Og snudd dekka så jeg har dekk å cruise på ned til Cars & Coffee i Tønsberg.

Byttet også BMW-emblem foran og bak igår.

Foran:

yms5d9isem9bjkgy1dss.jpg

Bak:

3ue35lywb37uojswkvmb.jpg

Hadde bilen på 4-hjulskontroll hos Mekonomen Gjøvik på Torsdag. De hadde satt igang operasjonen da de fant ut at det var en del slitte deler i bakkant så de ikke fikk tatt kontrollen. De sa de kunne bytte dette og anbefalte meg å la bilen stå, men jeg SKULLE på Cars & Coffee så jeg ba de sette opp en time snarest så henta jeg bilen og gjorde klar til treff. Slite litt ekstra dekk nedover, men det koster å være kar. Er det ikke det de sier? :-D

Det er vel det for denne gang. Ganske så grei update med masse bilder!

- Stay tuned! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Heisann!

Nå er det jaggu lenge siden sist.

Er vel egentlig ikke så mye å si nå heller, skjedd lite her pga jeg har kjøpt meg ny bil som stjal prioriteringen. Endte med en E30 som blir sommer/cruisebil. Det vil da si at Touringen blir bruksbil, men skal såklart gjøre den ferdig! Meen den blir nok ikke like mye prioritert. Ting blir tatt litt mer steg for steg.

Eller så kan jeg si hva jeg må gjøre med Touringen fortløpende:

- Montere nytt blinklys foran da det som var der bestemte seg for å hoppe av i fart.

- Fikse spissing bak.

- Nye bakdekk da de nye dekka ble slitt ut til cord på en mnd pga feil spissing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hehe, ble bare en "liten" rat for morroskyld til jeg får ting på stell igjen. Takstativ er lett å fjerne og panseret står i garasjen ;)

Skal innom en kompis med løftebukk idag så jeg får sett litt på ulydene under, har jeg flaks så kanskje han har tid til å hjelpe meg med bakstillinga så Artec hjula kan komme på igjen i tillegg! :)

We'll see!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...