Kvasi Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Vær obs på at google er i ferd med å overta internet, de videoene man tror man er anonyme når man legger ut på youtube med et kreativt brukernavn feks er linka til det meste du bruker pcen til og også ditt for og etternavn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 har merket dette og syns det er drygt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 har merket dette og syns det er drygt... Det er veldig, veeldig drøyt for alle som noensinne har lagt ut en film på youtube.. Man vil sannsynligvis ikke bli indentifisert med fullt navn og gpslokasjon men det er det som skjer for tiden.. Takk for meg google.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 På min konto har jeg fått spørsmål om jeg vil endre til ekte navn, dette takket jeg fint nei til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 jeg fikk ikke noe spm om det. min blei bare endret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Dette har med at Google knytter kontoene sine bedre sammen å gjøre. Jeg fikk også spørsmål om jeg ville bytte til ekte navn med å bruke informasjon fra G+. Det takket jeg lett ja til. Det er ikke noe problem å opprette en anonym YouTube-konto hvis du bruker en e-postadresse som ikke er knyttet opp mot deg personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 morten, google morty999... er ikke vanskelig å finne resten da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Dette har med at Google knytter kontoene sine bedre sammen å gjøre. Jeg fikk også spørsmål om jeg ville bytte til ekte navn med å bruke informasjon fra G+. Det takket jeg lett ja til. Det er ikke noe problem å opprette en anonym YouTube-konto hvis du bruker en e-postadresse som ikke er knyttet opp mot deg personlig. Enig. Skjønner ikke problemet. Men så har ikke jeg noe problem at navnet mitt blir knyttet til det jeg legger på youtube heller da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg