Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær obs på at google er i ferd med å overta internet, de videoene man tror man er anonyme når man legger ut på youtube med et kreativt brukernavn feks er linka til det meste du bruker pcen til og også ditt for og etternavn.

Skrevet
har merket dette og syns det er drygt...

Det er veldig, veeldig drøyt for alle som noensinne har lagt ut en film på youtube..

Man vil sannsynligvis ikke bli indentifisert med fullt navn og gpslokasjon men det er det som skjer for tiden.. Takk for meg google..

Skrevet

Dette har med at Google knytter kontoene sine bedre sammen å gjøre. Jeg fikk også spørsmål om jeg ville bytte til ekte navn med å bruke informasjon fra G+. Det takket jeg lett ja til. Det er ikke noe problem å opprette en anonym YouTube-konto hvis du bruker en e-postadresse som ikke er knyttet opp mot deg personlig.

Skrevet
Dette har med at Google knytter kontoene sine bedre sammen å gjøre. Jeg fikk også spørsmål om jeg ville bytte til ekte navn med å bruke informasjon fra G+. Det takket jeg lett ja til. Det er ikke noe problem å opprette en anonym YouTube-konto hvis du bruker en e-postadresse som ikke er knyttet opp mot deg personlig.

Enig. Skjønner ikke problemet. Men så har ikke jeg noe problem at navnet mitt blir knyttet til det jeg legger på youtube heller da.. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...