Gå til innhold

BMW F11:-) 21" felger montert! 11/4: Fått bilen:-)


LC 200 V8
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk på mine også. Sa satser på null snø fremover :)

Har du senka F10en? ser lavere ut enn min. Er det M-sport understell eller EDC?

Har EDC men vet ikke om den er originalt senket? Lurte på en ting... Hvis man monterer senkefjærer, kan man få problemer hvis det er noe med hjulopphenget som man må bytte på garantien? At forhandleren sier at du har montert uorigiale deler, ergo bortfaller garantien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg noe usikker på igrunn. Jeg fikk jo en pris på bytte av fjærer fra Schmiedmann og Strandveien Auto og Schmiedmann skulle ha ca 8000,- for jobben mens strandveien skulle ha ca 13500 for samme jobb. Var ifølge Strandveien Auto veldig mye jobb å skifte fjærene så derfor ble det så dyrt. Schmiedmann regnet ca 3 timers jobb. Syns det var en enorm prisforskjell. Prisene er inkludert deler.

M-sport er 15mm lavere enn EDC understellet om jeg ikke tar feil. Kan være noe med hvordan bilen står eller hvordan bildet er tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg noe usikker på igrunn. Jeg fikk jo en pris på bytte av fjærer fra Schmiedmann og Strandveien Auto og Schmiedmann skulle ha ca 8000,- for jobben mens strandveien skulle ha ca 13500 for samme jobb. Var ifølge Strandveien Auto veldig mye jobb å skifte fjærene så derfor ble det så dyrt. Schmiedmann regnet ca 3 timers jobb. Syns det var en enorm prisforskjell. Prisene er inkludert deler.

M-sport er 15mm lavere enn EDC understellet om jeg ikke tar feil. Kan være noe med hvordan bilen står eller hvordan bildet er tatt.

8000 kr for jobben inkl fjærer er ikke så ille. Er det med forstillingskontroll da? Og programmering slik at bilen senkes bak også eller...? Tør ikke å bytte fjærer hvis garantien bortfaller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...