Gå til innhold

BMW F11:-) 21" felger montert! 11/4: Fått bilen:-)


LC 200 V8
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en alpinhvit F11 520 DAT 2012 modell fra BMW konsernet i Tyskland. Ankommer Norge i slutten av januar. Av utstyr kan nevnes komfortseter, navi proff, m-sport, adaptive cruise, edc, alcantara taktrekk, head-up display, fjernstyrt webasto, el.bakluke, panorama. Gleder meg:-) Kjenner at jeg har lyst på hvite felger, må være 21". Men det er vel ikke så lett å finne...?
91np58mk5d1emu06u3pr.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Ser meget bra ut! Hvordan interiør har du gått for? :)

Takk, den ser slik ut inni:[ Bilde ]

Ser bra ut! Takke gud for at du ikke valgte Alu interiørlister ;) Det der er 100 ganger mer classy, og vesentlig mer sporty i mine øyne! Har du comfortseter på den du har nå også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så mye! Men har ikke du en F11 fra før?

Jo bytter den inn. Den er jo to år nå så da er det på tide :lol:

haha, liker stilen! gratulerer med nybil :) såpass fornøyd med 2 litern at du valgte en ny altså?

Veldig fornøyd med 2 literen. Det er som regel kona som bruker bilen så det holder i massevis til henne. Jeg synes motoren er mer enn kvikk nok til vårt bruk. Har 184 hk versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Ser meget bra ut! Hvordan interiør har du gått for? :)

Takk, den ser slik ut inni:[ Bilde ]

Ser bra ut! Takke gud for at du ikke valgte Alu interiørlister ;) Det der er 100 ganger mer classy, og vesentlig mer sporty i mine øyne! Har du comfortseter på den du har nå også? :)

Nei har sportsseter i den jeg har nå, har aldri prøvd komfortseter så er spent på de. Du har komfortseter i din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...