wicky124 Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 I rest my case... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Men det som jeg digger, er å bremse ned foran idioter som kapp kjører på motorveien. Ikke for å skape kræsj, men for å få hastigheten deres ned hvor dum går det ann å bli? snakk om å lage en "nestenulykke"... møtte på en sånn idiot i en tunell her i sommer, jeg og en kompis kom i hver vår e28 turbo. så var det en idiot som kasta seg ut i v fila og sto på bremsen! hadde det ikke vært for att både jeg og han hadde GODE bremser hadde jeg treffi han dusten i ræva i sikkert 150+! og han bak meg like så i meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Vel da fortjente dere faktisk å smadre i hverandre...150 + km/t har INGENTING å gjøre på offentlig vei.. ja jeg har kjørt fort jeg også på norske veier, men jeg klikker ikke på andre av den grunn... Likevel er jeg imot idioter i trafikken som med vilje skal leke UP, bremse foran etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Det er forskjellige måter å gjøre ting på, men hvis jeg har en dust helt oppi ræva mi, bremser jeg gjerne ned littegrann. Men jeg "hogger" jo selvfølgelig ikke inn bremsen. Jeg bremser forsiktig, men bestemt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 også var barnehagen løs på bimmers, da er det vel bare å stenge denne tråden også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Vel da fortjente dere faktisk å smadre i hverandre...150 + km/t har INGENTING å gjøre på offentlig vei..ja jeg har kjørt fort jeg også på norske veier, men jeg klikker ikke på andre av den grunn... Likevel er jeg imot idioter i trafikken som med vilje skal leke UP, bremse foran etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 What?! Er da sant?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 What?! Er da sant?? tror nok du hadde sagt no annet hadde vu sitti på eller nei stemmer. det tørr du ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 kjører fra deg med volvoen..er turbo der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 kan noen få stengt denna teite diskusjonen? høres ut som ett gørrkleint nachspiel der gutter skal vise å hvem som er best/tøffest i trafikken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Nok skvadder nå. Stenges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg