Gå til innhold

BMW Er dette en magnet til lyskruss dueller ?

Nicklas
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Men det som jeg digger, er å bremse ned foran idioter som kapp kjører på motorveien. Ikke for å skape kræsj, men for å få hastigheten deres ned :lol:

hvor dum går det ann å bli? snakk om å lage en "nestenulykke"...

møtte på en sånn idiot i en tunell her i sommer, jeg og en kompis kom i hver vår e28 turbo. så var det en idiot som kasta seg ut i v fila og sto på bremsen! hadde det ikke vært for att både jeg og han hadde GODE bremser hadde jeg treffi han dusten i ræva i sikkert 150+! og han bak meg like så i meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da fortjente dere faktisk å smadre i hverandre...150 + km/t har INGENTING å gjøre på offentlig vei..

ja jeg har kjørt fort jeg også på norske veier, men jeg klikker ikke på andre av den grunn... Likevel er jeg imot idioter i trafikken som med vilje skal leke UP, bremse foran etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da fortjente dere faktisk å smadre i hverandre...150 + km/t har INGENTING å gjøre på offentlig vei..

ja jeg har kjørt fort jeg også på norske veier, men jeg klikker ikke på andre av den grunn... Likevel er jeg imot idioter i trafikken som med vilje skal leke UP, bremse foran etc...

:roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...