Dirty Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... abled=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Bytt nå ut stolene og selg de til noen som trenger de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Haha, orker ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Er det vinterdekket som siger ut luft? Fankern denne har jeg lyst på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 er helårsdekk men følger jo med et ekstra sett er bare å legge slange i dekket uansett koster en 100 lapp på dekksjappa det kan jeg egentlig ta å fikse før salg uansett bor rett på sia ei sjappa her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Noen feil/ mangler du kommer på i farta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Noen feil/ mangler du kommer på i farta? bråker litt fra kupevifta, og så er innslagsplatene på starteren litt dårlige ( har kjøpt nye kostet 50kr ) har vel vært 2-3 ganger så lenge jeg har hatt den at jeg måtte kakke på starteren gadd ikke skrive det i annonsen får skal bytte de før salg tar bare en liten time. ellers hmm litt slitte stoler, ellers funker alt på den jager litt på tomgang noenganger når den er kald skal sies at det er en av de peneste luxene med tanke på rust jeg har vær borti, og det er flere som har måpa når de har titta på ramma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 SOlgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Forsatt til salgs, Useriøs kjøper dukket ikke opp som avtalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå