Vegah Skrevet Desember 20, 2012 Skrevet Desember 20, 2012 Vipper av bmw emblemet og løsner mutteren. 17mm .
-Roger- Skrevet Desember 20, 2012 Skrevet Desember 20, 2012 Dette har jeg også gjort mange ganger på e30 tidligere. Men jeg prøvde det samme på den jeg har nå med et mtech2 ratt og det vil ikke av. Når jeg skrur ut mutteren så løsner rattet med en vandring på tja, vil tippe 0,5-1 cm inn og utover men så er det bom stopp og får det ikke lengre.. Noen som vet hvordan jeg tar det av?
-Roger- Skrevet Desember 20, 2012 Skrevet Desember 20, 2012 Det er den ja! Er det bare det som gjør det? Synes å huske man bare kunne dra det rett ut uansett posisjon jeg
Jørgen Lie Skrevet Desember 20, 2012 Skrevet Desember 20, 2012 SKal gå an uansett posisjon det.. Men mulig det ikke går med rattlås på.. Opplevde det samme en gang.. Fikk det litt opp, men ikke lengre.. Da var det rett og slett notingene som bet seg fast, så matte bruke litt kraft før det løsna..
FTE Skrevet Desember 20, 2012 Skrevet Desember 20, 2012 Om rattlåsen er på, får du det som regel ikke av. Har klødd meg i hodet en eller to ganger før jeg husket det gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå