HalvorK Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Jeg har sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Jeg sendte deg også PM. Var like i nærheten denne uka, så kunne henta de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Kanskje en ide å skrive at du har flytta tilbake til Ørsta igjen, Lorentz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Pris? Har du noen bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Hei. Bytte i e36 m3 dobbel spoke 17" sommer. ? [ Bilde ] Selge de? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Har ikke vert til stede... beklager for sent svar... Men er kun interrisert i bytte!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Hei. Bytte i e36 m3 dobbel spoke 17" sommer. ? [ Bilde ] Selge de? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 haha. gi hva blir prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Feilpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Feilpost Hvis det er meg du tenker på, så beklager jeg, men fikk ikke sendt PM fra tapatalk til Marius;) Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Feilpost Hvis det er meg du tenker på, så beklager jeg, men fikk ikke sendt PM fra tapatalk til Marius;) Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Neida, jeg skrev en feilpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Har ikke vert til stede... beklager for sent svar... Men er kun interrisert i bytte!! Skriver her da du ikke svarte på PM, (eller om jeg ikke fikk den, så innboksen min var på 100% ) Er du fortsatt interessert i og bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Hvordan felger ønsker du å bytte med da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeo635 Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Kan du ringe meg på 90930966 Jan Erik Olsen.bor i Ålesund så kan hente fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Tydeligvis ikke såå interessert i å bytte de bort, han sendte meg pm om å bytte mot mine og jeg har enda ikke fått svar tilbake selvom han sendte først Ser at han har lest PM og ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Jeg har og sendt noen PM's men ble bare stilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå