Gå til innhold

Dirty's E91 320D Famileracer

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpte leppen hos Schmiedmann, noe jeg angrer stort på. Gikk 3mnd ca fra bestilling til den kom. Andre som har handlet dette har kjøpt på Ebay, ferdig lakkert i fargen på bilen. Enda ikke hørt om at noen har fått feil farge! Det blir nok rimeligere enn å kjøpe på Schmiedmann og sende til lakk, med mindre du kan sprøyte selv/kjenner noen som kan gjøre det.

Edit: Her er leppa http://www.ebay.com/itm/05-08-BMW-E90-3 ... 83&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte leppen hos Schmiedmann, noe jeg angrer stort på. Gikk 3mnd ca fra bestilling til den kom. Andre som har handlet dette har kjøpt på Ebay, ferdig lakkert i fargen på bilen. Enda ikke hørt om at noen har fått feil farge! Det blir nok rimeligere enn å kjøpe på Schmiedmann og sende til lakk, med mindre du kan sprøyte selv/kjenner noen som kan gjøre det.

Okei, må søke litt på ebay se hva jeg finner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se edit`n min over i stedet ;) Er ikke med lakk der, etter hva jeg ser men.. Den er laget og lakkert i Taiwan.. Samme plass som Schmiedmann tar sin fra..

Ah flott takk :)

litt usikker på om det blir leppe eller slike ? http://www.ebay.com/itm/BMW-E90-E91-M-T ... d5&vxp=mtr

Vil ikke ha carbon, må være svarte

Lækkert Dirty! Grattis med bleietransportør ;)

Takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lett gått for leppa. Synes faktisk at fronten orginalt ser litt "mangelfull" ut. Blir litt bedre med splittere, men personlig liker jeg leppa der best.. Den kompleterer fronten i mine øyne :) Men det er selvfølgelig smak og behag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det :)

er det noen måte å fikse steinsprut på uten at man må lakke hele flaten?

har en 4-5 stk på panseret og et par på den ene døra

klarer en lakkerer å skygge det ut eller bare polere det ut ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...