aplet86 Skrevet April 10, 2013 Forfatter Skrevet April 10, 2013 Trond.S: Nei, tror ikke det er så mye og gå på der. Kun justert nen foran Tzunami: Hehe, har hatt nok E39 bruksbil Holder med E39 lekebil Men, E39 er den fineste bilen i den prisklassen som bruksbil!
aplet86 Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Da var leppe på plass, pluss xenon i grøftelys. Klar for treff på Søndag
Kristian Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Nice.. Den tåler litt mer low i fronten vel? Typ 5mm.
RS-Heggem Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Bare jeg som ikke liker den leppa der eller? Syns det blir en nedgradering fra den fine orginalfangeren. Nesten som ei takrenne, og det legger seg småstein og grus på sidene. Nydelig bil uansett.
Kristian Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Bare jeg som ikke liker den leppa der eller? Syns det blir en nedgradering fra den fine orginalfangeren. Nesten som ei takrenne, og det legger seg småstein og grus på sidene. Nydelig bil uansett. Enig..
LasseEllingsen Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Bare jeg som ikke liker den leppa der eller? Syns det blir en nedgradering fra den fine orginalfangeren. Nesten som ei takrenne, og det legger seg småstein og grus på sidene. Nydelig bil uansett. Enig.. Nei RS, det er det og Kristian "hamann" leppen er dritkul og gir bilen et frekkere utseende. Det samler seg heller ikke grus og småstein i sidene, med mindre man kjører inn i en grusdynge..
aplet86 Skrevet April 27, 2013 Forfatter Skrevet April 27, 2013 Sjelden jeg kjører på grus med denne bilen, så det går bra Syns den gjør seg jeg, uten den så ser det nesten ut som om den mangler noe. Men veldig fin den du har på din også RS-Heggem. Men er vel vanskelig og få tak i nå..
RS-Heggem Skrevet April 27, 2013 Skrevet April 27, 2013 Knuste min på tur til begravelse i snøføyka jeg.. Vurderer å gå for schnitzer-hjørner.
aplet86 Skrevet April 27, 2013 Forfatter Skrevet April 27, 2013 Seigt... Ok, de har jeg aldri likt da. Klarer ikke helt og sette finger`n på hvorfor, men syns det ser rart ut... Men er godt ikke alle liker det samme
aplet86 Skrevet April 27, 2013 Forfatter Skrevet April 27, 2013 Klargjøring til treff i morra Bilene på gårdsplassen. M5 lekebil, Pajero drabil og 325D Bruksbil Mangler bare 1 serien til dama Random bilder fra kjøretur i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå