aplet86 Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Da er bilen pusset helt ned, og går nok i lakkboksen på Tirsdag. Til uken kommer jo også felgene fra Tyskland, så blir nok litt bilder til helga:)) Bare denne snøen blir borte nå sååå...
aplet86 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Da var det kommet ny pakke i posten. Lowtec justerbart understell
aplet86 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 I dag kom jammen meg effektanlegget også, 2 finer pakker på 1 dag Kommer bilder senere...
///M85 Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Hvor kjøpte du denne fra, (schmiedmann?) Skal kjøpe 4x83 eisenmann med supersprint x-pipe selv.
aplet86 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Hvor kjøpte du denne fra, (schmiedmann?)Skal kjøpe 4x83 eisenmann med supersprint x-pipe selv. Understellet kjøpte jeg fra RB Tuning(Remi Berg)
aplet86 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Her kommer det litt bilder av det som har dukket opp i posten i det siste...
///M85 Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Gsbildeler!!! Trodde det bare var schmiedmann som leverte den. Jeg har ikke sett den på nettbutikken dems , har du link? Jeg skal også ha et med supersprint x-pipe Er det lagervare eller må det bestilles, de blir jo laget på bestlling. Hvor lang ventetid?
aplet86 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 De har det ikke i nettbutikken, ring dem De må lages ja. Fikk beskjed om at det kunne ta 4-6 uker, men i mitt tilfelle tok det ikke mere enn ca 2 uker..
aplet86 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Jepp tror det! Kommer litt mer snart fra Schmiedmann... -Alupedaler -Girkule i skinn(med lys selvsagt) -Bagasjerommatte -Tårnstiver foran polert -Koppholdere foran og bak(De som sitter der nå er ødelagte)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå