Henrik... Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Feit bil!! digger bakenden med eisenmann+feite hjul og senk!
aplet86 Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 sweet. blei feit lyd med eisenmann eksosen Ja, gjorde seg det Fikk bytta gasspjeldsensorerne nå, så nå går den som den skal og.. Må ha noe mer eksos etterhvert, Supersprint X-Pipe er det neste på lista
aplet86 Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 Vurderer solfilm på de bakre rutene.. Altså bakrute, og i bakdørene.. Noen med formeninger om dette?
Tzunami Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Hadde ikke vurdert det engang, bare å få det gjort
Henrik... Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Dropp det, glatt! sota ruter på mørk bil blir bare helmørkt. Sammenligner det med svarte felger på mørk bil. Du TRENGER kontrastene de lyse vinduene gir. sota ruter er for fjortiser
Mysemannen Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Sota ruter kan bli veldig pent!, men kun med moderat styrke, gjerne samme på alle rutene, siderutene framme også Blir rutene mørkere enn resten av en mørk bil, kræsjer det helt og kontrastene blir feil, Henrik sammenligner det bra med svarte felger på mørk bil (((: Min synsing siden du spurte
Ivrig86 Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Må isåfall sote helt fram 35 på sidene å 20 på bakruta
aplet86 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Skrevet April 5, 2013 Syns egentlig det ser mer "orginalt" ut hvis man kun tar bakruter og ikke sideruter foran jeg...
Mantis Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Synes du burde ha en lys soting helt fram Spørs hva onkel politi eller SV sier under en eventuell teknisk kontroll da men..
aplet86 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Nei, fikk justert høyden, men fikk ikke løsnet den armer, slik at jeg fikk ned den nederste ringen på dempern.. Spørs om jeg ikke må ha det av, og montere på nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå