BMWE39turbo Skrevet Desember 25, 2012 Skrevet Desember 25, 2012 Vurderer å kjøpe bumpstop til min e39 bak, da den subber med flere enn 1 i baksete, den ser ganske høy ut bak nå, og vil senke mere, men tør ikkje ifrykt for at den skal subbe om eg foreksempel har to kompiser bak.. Noken som kan fortelle meg litt om bumpstop? fungerer dette? kor mange treng eg for at det ikkje skal stoppe dekket fra å slå opp i hjulbuen? Målet er å senke såpass at dekket ligger 1cm under hjulbuen. Nå er det 3-4cm kanskje.. og hvordan monteres dette? må man av med tårnlageret og fjørene? bilde av hvilke eg tenker å kjøpe: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43638.jpg også et bilde av bilen bak, så en kan sjå kor høy den er..
Robin L Skrevet Desember 25, 2012 Skrevet Desember 25, 2012 mere strekk, evt mindre spacers? hvis ikke trur jeg du bør få noen til å brette inn den kanten i hjulbuen for deg.
BMWE39turbo Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Skrevet Desember 25, 2012 hjulbuen er valsa, er ikkje spacer bak, de bygger ganske greitt ut med 10" breie og 13 i ET. Men derimot mere strekk kan vere en ide, synd dekka som står på nå er ganske nye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå