carlhaakon Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Du som kjøpte denne ja, skal du kjøre Work felga til våren eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Fin bil, kan bli bra dette! følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-markus Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Du som kjøpte denne ja, skal du kjøre Work felga til våren eller? Det skal jeg! men må nok ha en lite oppussing på de felga før de kommer på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-markus Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Fin bil ! Men angående dynamostøy ville jeg nok begynt med å skru fast forsterker (og subkasse?) Også lagt kablene opp på en skikkelig måte ! Tar ikke lange tiden før ting ryker når det ligger løst ! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ja, nå ligger det bare midlertidig. skal feste forsterkeren. men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal feste det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-markus Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Nå begynner det å ta seg mot sommer, og det er påtide å få litt fortgang i ting om jeg skal klare planene mine fram mot sommeren. Neste helg skal jeg nedover til oslo å hente nye dører til bilen min, i samme slengen skal jeg lever inn felgene min til Oslo Felgretting for å fikse noe kantkjøring. Tror han er meget flink, så jeg reiner med det blir et bra resultat. Har også fått delevis defekt turteller på instrumentpanelet, så jeg håper også på å finne meg et instumentpanl som jeg kan plukke med meg på veg hjem fra Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Felgene er helt perverst fine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-markus Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Nå er vi godt i gang med å bytte kanaler på begge sider. alt vi kommet over av rust, rundt og med kanalen er blir pusset ned, behandlet og lagt på atirust stoff og derettet tectyl. Tar godt på med tectyl når kanalene er borte. så blir det bedre beskyttet og. Når jeg ført var i gang tok jeg også å byttet forsterkningene/jekkpunktene i kanalen, ble litt jobb med passform og måttet tenke seg om to ganger før man puktet fast kanalene. vi har holdt på noen dager. Kanalene er nå på, på begge sider å holder på med siste finish før grunningen kommer på. I mårgen skal det lakeres og ENDELIG ta på sommerfelgene mine! som jeg gleder meg! det ble litt knapt med tid, men den skal stå ferdig til Lørdag mårgen. da er det bare å suse seg til Bud får å få med seg BMW treffet på GS-bildeler. Blir nok mye fint å se der, gleder meg! Noen bilder av kanalbyttet, kommer flere etterhvert! Litt av hva som lå inni kanalene, dette er bare en brøkkdel av hva som faktisk lå i kanalane. pluss litt slipebånd og biter av kanaler. Det var så kantkjørt ytterbane på felgene mine, så jeg sendte de ned til Oslo felgretting. Når jeg fikk det tilbake, var det som om jeg hadde fått tilsendt nye felger. Ble veldig fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Hvordan spiller den basseren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå