Gå til innhold

Hvordan søke med oem varekode på GSbildeler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan du ikke. Dette har jeg spurt de om flere ganger, men det virker som om de kanskje ikke vil ha den muligheten slik at folk sammenligner priser så mye. Det er jo veldig dumt for de som har veteranbiler, for de kan jo ikke gå på nettet og sjekke priser på GS. Da må de ringe inn...

Allerede da har jeg falt av lasset og gidder ikke. Det er så mange andre som selger deler - og i mange tilfeller billigere også(spesielt om man skal ha originale deler).

Skrevet

GS er ikke billige på uoriginale deler heller. Originale deler får jeg billigere hos min "lokale" forhandler. Lenge siden jeg har kjøpt noe der nå.

Skrevet

Det kunne ikke jeg gjøre heller, og en gang jeg snakket med dem på tlf lurte de på hva jeg syns om den nye nettsiden deres.

Jeg sa det som det var at den var ubrukelig og vanskelig når man ikke kunne søke opp deler på dele nr. Fikk da til svar at de hadde fjerna den fordi konkurerende bedrifter sjekket pris hos dem for og legge seg under eller noe slikt.

Han endret på brukerkontoen min slik at jeg nå kan søke på dele nr 8)

Skrevet

Det vet jeg ikke, han spurte hva jeg syns og jeg sa det jeg mente at det var håpløst og somme deler uten og kunne søke etter delenummer. Og så sa han at han skulle ordne det slik jeg kunne søke. Vips så virka det.. Ikke kjenner jeg fyren heller :)

Det er jo noe herk og lete etter deler på gs sine delefilmer, 10 ganger enklere og lete på bmwfans.info eller realoem.com.. Så jeg leter opp deler der og søker på GS :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...