Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har faktisk aldri hørt om noe havari med disse kitene, og de har jo vært på markedet en stund nå, så tror ikke det er spesielt skummelt, så lenge tidligere eier har ivaretatt bilen.

Skrevet

Dette må være min gamle bil.. Ser meget identisk ut.. Kjenner igjen ripene under cd-spilleren:)

Kjøpte bilen på stadssalg i 2008 med beige interiør. Bilen hadde da gått i Tyrkia eller noe i et par år og setene var veldig slitte. Satt inn komplett M3 interiør og kostet på bilen mye. Vet at eieren etter meg også kostet på bilen en del. Da jeg hadde den bar den litt preg av å være litt sliten sånn generelt.. Husker jeg var litt skeptisk på km-standen, men mener på at det var servicehefte med bilen. Stemmer det at den har gått lite siste årene i tilfelle.. Tror den sto på rundt 165000 i 2009.

Kompressoren kjøpte jeg brukt og fikk ESS til å montere den, ikke noe å utsette på det iallefall.

Skrevet

Sprek bil! Har mine kilometer bak rattet på den der, i Parts24's eie...

Du vil også merke hvor økonomisk den kan være ved fin kjøring på tross av kompressor.. Mener å huske jeg lå på 0.63 etter litt rolig kjøring :)

Skrevet

Har prata med han som hadde den etter deg og parts24, og det stemmer at han brukte endel penger på den og. Får sjå om den fortsatt er tilsalgs etter eg har våre 2 veker på ferie ;) Så vurdere om det skal handlast med barnet i meg eller fornuften. uansett takk for hjelpa! Ha en god kveld.

Skrevet

Bilen har rullet noen km så det nærmer seg vel kanskje overhaling viss ikkje dette er gjort?

Spørs jo hvordan den er kjørt og hvordan du kommer til å kjøre.

Viss ikkje motorfestene er byttet kan det godt ver desse er snart moden for å byttes.

Ellers er det ett bra kitt.

Skrevet
Dette må være min gamle bil.. Ser meget identisk ut.. Kjenner igjen ripene under cd-spilleren:)

Kjøpte bilen på stadssalg i 2008 med beige interiør. Bilen hadde da gått i Tyrkia eller noe i et par år og setene var veldig slitte. Satt inn komplett M3 interiør og kostet på bilen mye. Vet at eieren etter meg også kostet på bilen en del. Da jeg hadde den bar den litt preg av å være litt sliten sånn generelt.. Husker jeg var litt skeptisk på km-standen, men mener på at det var servicehefte med bilen. Stemmer det at den har gått lite siste årene i tilfelle.. Tror den sto på rundt 165000 i 2009.

Kompressoren kjøpte jeg brukt og fikk ESS til å montere den, ikke noe å utsette på det iallefall.

Det står vel i annonsen at den er kjøpt ny i norge?

Skrevet
Bilen har rullet noen km så det nærmer seg vel kanskje overhaling viss ikkje dette er gjort?

Spørs jo hvordan den er kjørt og hvordan du kommer til å kjøre.

Viss ikkje motorfestene er byttet kan det godt ver desse er snart moden for å byttes.

Ellers er det ett bra kitt.

Hva mener du skal overhales i kit'et da?

Dette må være min gamle bil.. Ser meget identisk ut.. Kjenner igjen ripene under cd-spilleren:)

Kjøpte bilen på stadssalg i 2008 med beige interiør. Bilen hadde da gått i Tyrkia eller noe i et par år og setene var veldig slitte. Satt inn komplett M3 interiør og kostet på bilen mye. Vet at eieren etter meg også kostet på bilen en del. Da jeg hadde den bar den litt preg av å være litt sliten sånn generelt.. Husker jeg var litt skeptisk på km-standen, men mener på at det var servicehefte med bilen. Stemmer det at den har gått lite siste årene i tilfelle.. Tror den sto på rundt 165000 i 2009.

Kompressoren kjøpte jeg brukt og fikk ESS til å montere den, ikke noe å utsette på det iallefall.

Det står vel i annonsen at den er kjøpt ny i norge?

Skjeldent man skal stole på nåværende eier vs tidligere eier....

Skrevet
186 000km er ingen km for en BMW 6'er.

Løye da at eg har 2 venner som motoren har havarert på med presse.

Ein med 328 e46 på 210k på telleren, å ein med 320 med 180k på telleren.

Motorfestene river du av viss du kjører litt graps. Seie de bare sånn at han kan ver obs på det ved å sjekke litt opp. Det har mye å sei hvem som har kjørt bilen

Skrevet
186 000km er ingen km for en BMW 6'er.

Løye da at eg har 2 venner som motoren har havarert på med presse.

Ein med 328 e46 på 210k på telleren, å ein med 320 med 180k på telleren.

Motorfestene river du av viss du kjører litt graps. Seie de bare sånn at han kan ver obs på det ved å sjekke litt opp. Det har mye å sei hvem som har kjørt bilen

Ja, enhver idiot klarer å havarere en motor.

ESS sine kit foringer ikke driftsikkerheten.

Skrevet

Tja, jeg vet om mange som ikke trenger presse for å havarere motoren.

Det som jeg tror gjør at ESS sine kit holder etter min mening vedlig bra er at de kjører med bra map og relativt safe på disse stage 1 og 2 kit`ene.

Det med motorfester osv er en blanding av bruk samt manglende vedlikehold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...