stian89 Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Lure på å handle en 325ci med ess kompressor, kompressoren har stått i bilen ca 3.5 år. og har siste 2 åra har bilen kun gått 11 000km. her er forøvrig en link til bilen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38069186 Er det skummelt å kjøpe en sånn bil mtp driftssikkerhet?
Mexos Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Har faktisk aldri hørt om noe havari med disse kitene, og de har jo vært på markedet en stund nå, så tror ikke det er spesielt skummelt, så lenge tidligere eier har ivaretatt bilen.
Parts24 Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Dette må være min gamle bil.. Ser meget identisk ut.. Kjenner igjen ripene under cd-spilleren:) Kjøpte bilen på stadssalg i 2008 med beige interiør. Bilen hadde da gått i Tyrkia eller noe i et par år og setene var veldig slitte. Satt inn komplett M3 interiør og kostet på bilen mye. Vet at eieren etter meg også kostet på bilen en del. Da jeg hadde den bar den litt preg av å være litt sliten sånn generelt.. Husker jeg var litt skeptisk på km-standen, men mener på at det var servicehefte med bilen. Stemmer det at den har gått lite siste årene i tilfelle.. Tror den sto på rundt 165000 i 2009. Kompressoren kjøpte jeg brukt og fikk ESS til å montere den, ikke noe å utsette på det iallefall.
Eksos Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Sprek bil! Har mine kilometer bak rattet på den der, i Parts24's eie... Du vil også merke hvor økonomisk den kan være ved fin kjøring på tross av kompressor.. Mener å huske jeg lå på 0.63 etter litt rolig kjøring
stian89 Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Skrevet Desember 28, 2012 Har prata med han som hadde den etter deg og parts24, og det stemmer at han brukte endel penger på den og. Får sjå om den fortsatt er tilsalgs etter eg har våre 2 veker på ferie Så vurdere om det skal handlast med barnet i meg eller fornuften. uansett takk for hjelpa! Ha en god kveld.
torbfer Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Bilen har rullet noen km så det nærmer seg vel kanskje overhaling viss ikkje dette er gjort? Spørs jo hvordan den er kjørt og hvordan du kommer til å kjøre. Viss ikkje motorfestene er byttet kan det godt ver desse er snart moden for å byttes. Ellers er det ett bra kitt.
torbfer Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Dette må være min gamle bil.. Ser meget identisk ut.. Kjenner igjen ripene under cd-spilleren:) Kjøpte bilen på stadssalg i 2008 med beige interiør. Bilen hadde da gått i Tyrkia eller noe i et par år og setene var veldig slitte. Satt inn komplett M3 interiør og kostet på bilen mye. Vet at eieren etter meg også kostet på bilen en del. Da jeg hadde den bar den litt preg av å være litt sliten sånn generelt.. Husker jeg var litt skeptisk på km-standen, men mener på at det var servicehefte med bilen. Stemmer det at den har gått lite siste årene i tilfelle.. Tror den sto på rundt 165000 i 2009. Kompressoren kjøpte jeg brukt og fikk ESS til å montere den, ikke noe å utsette på det iallefall. Det står vel i annonsen at den er kjøpt ny i norge?
CrZyWiz Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Bilen har rullet noen km så det nærmer seg vel kanskje overhaling viss ikkje dette er gjort?Spørs jo hvordan den er kjørt og hvordan du kommer til å kjøre. Viss ikkje motorfestene er byttet kan det godt ver desse er snart moden for å byttes. Ellers er det ett bra kitt. Hva mener du skal overhales i kit'et da? Dette må være min gamle bil.. Ser meget identisk ut.. Kjenner igjen ripene under cd-spilleren:) Kjøpte bilen på stadssalg i 2008 med beige interiør. Bilen hadde da gått i Tyrkia eller noe i et par år og setene var veldig slitte. Satt inn komplett M3 interiør og kostet på bilen mye. Vet at eieren etter meg også kostet på bilen en del. Da jeg hadde den bar den litt preg av å være litt sliten sånn generelt.. Husker jeg var litt skeptisk på km-standen, men mener på at det var servicehefte med bilen. Stemmer det at den har gått lite siste årene i tilfelle.. Tror den sto på rundt 165000 i 2009. Kompressoren kjøpte jeg brukt og fikk ESS til å montere den, ikke noe å utsette på det iallefall. Det står vel i annonsen at den er kjøpt ny i norge? Skjeldent man skal stole på nåværende eier vs tidligere eier....
torbfer Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Meiner at motoren må overhales, en gang i tiden når den begynner å få litt km på telleren.
Parts24 Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Kan godt være at bilen er ny i norge, men det er iallefall noe tyrkiske stempel i serviceheftet om jeg ikke husker helt feil.
torbfer Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 186 000km er ingen km for en BMW 6'er. Løye da at eg har 2 venner som motoren har havarert på med presse. Ein med 328 e46 på 210k på telleren, å ein med 320 med 180k på telleren. Motorfestene river du av viss du kjører litt graps. Seie de bare sånn at han kan ver obs på det ved å sjekke litt opp. Det har mye å sei hvem som har kjørt bilen
CrZyWiz Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 186 000km er ingen km for en BMW 6'er. Løye da at eg har 2 venner som motoren har havarert på med presse. Ein med 328 e46 på 210k på telleren, å ein med 320 med 180k på telleren. Motorfestene river du av viss du kjører litt graps. Seie de bare sånn at han kan ver obs på det ved å sjekke litt opp. Det har mye å sei hvem som har kjørt bilen Ja, enhver idiot klarer å havarere en motor. ESS sine kit foringer ikke driftsikkerheten.
Espen02E30 Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Tja, jeg vet om mange som ikke trenger presse for å havarere motoren. Det som jeg tror gjør at ESS sine kit holder etter min mening vedlig bra er at de kjører med bra map og relativt safe på disse stage 1 og 2 kit`ene. Det med motorfester osv er en blanding av bruk samt manglende vedlikehold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå