740AV Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Er støtte for streaming av musikk via BT også på mediabridge. Har du iPod/iPhone? På Mediabridge får du både aux og USB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 har ikke eple produkter, bare samsung ja leste meg opp på at dice har ymse på den eg skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Denne kan jo være et alternativ for deg da: http://www.ebay.de/itm/BMW-USB-2plus-An ... 363wt_1677 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 ja vurderte grom sin og, og den passer fint i min? hvem ville du anbefalt av dem 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Passer i din bil den også. Har ikke prøvd den, så jeg vet ikke hvor bra den er. Kan hende den er et bedre alternativ for deg siden du ikke har epleprodukt å koble til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 tror det blir dice da skal eg kople tlf mot den, så kan eg like godt bruke bluetoth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Det går sikkert bra ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 kanon. ka skulle en gjort uten så kompetente brukere som er her på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 da var grom adapter betalt. kjøpte direkte fra dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Gi gjerne en tilbakemelding her når du har fått montert Grom`en. Jeg har akkurat mottatt min Dice nr 2 nå som skal inn i E39 med 4:3 navigasjon og DSP. Har fra før Dice Duo 100 til Iphone/Ipod men har nå gått over til HTC/Android telefon og må da opp til Dice Mediabridge 1500 for å streame fra telefonen ved hjelp av Bluetooth. Kablene på Mediabridge 1500 og Dou 100 er selvsagt forskjellige så da er det ut med baksete og dørlister atter en gang. Irriterer meg at jeg ikke kjøpte 1500`en første gang men trodde aaaaaldri jeg skulle ha noe annet enn Apple telefon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 ja det skal jeg gjøre. tenkte å montere den baki der veksler stod, og lage til noe lurt så usb står lett tilgjengelig baki der og. skal ikke trekke en eneste kabel frem har ikke dsp i min, bare mk4 navi og stor skjerm, samt oppgradert bm54 modul. ang lydkvalitet så kan eg ikke sammenligne med cd veksler da eg ikke har brukt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Hmmm det var jo ingen dum ide å ha den baki der nei. Hvilken rekkevidde har A2DP blåtann? Rekker det tvers gjennom en bil? Når det gjelder lydkvalitet så var den en god del bedre med Iphone og Dice enn den var både med original cd-veksler og original FM radio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 rekkevidde aner eg ikke, da eg ikke har tenkt å bruke det isåfall får man kjøpt blåtann dongle fra grom for å strekke fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Da har jeg fått Mediabridge 1500 i drift. Det funka fint å ha den liggende i siden bak der hvor cd-magasinet stod. Ingen problem med rekkevidde på Bluetooth frem til dashbord. Blir spennende å høre hvordan Grom`en fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 den e fin. ser den er sendt fra usa nå, så håper på å ha den her i midten av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå