stianpedersen Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel Kungen Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Diesel ös är det enda rätta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Diesel ös är det enda rätta Var fin denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Hvor er det M-sport? Ikke utvendig hvertfall.. Forøvrig er vanlig facelift sånn som denne veldig fint også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Fin bil ja blir ennå finere med M optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Så jo fin ut denne! Blir d M-sport ettervært?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpedersen Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Er M-sport understell på denne og M-sport setet,ratt og girspak ; ) Blir ny front til sommeren ; ) Den er forøvrig Chippet til rundt 204Hk og har decat downpipe montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpedersen Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Er litt forskjell Spent på EU-kontrollen til høsten ! nån som vet ? Har enda lyst på litt grovere lyd! Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpedersen Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Min å egil sin : ) Turbowrx på forumet ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Pene biler Min ser jo ut som en offroader i forhold ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Jeg monterte bare en universal Simons lyddemper bak på min 525d... Ble pen grov 6'er lyd;) Blir vel decat på meg også etterhvert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpedersen Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Jeg monterte bare en universal Simons lyddemper bak på min 525d... Ble pen grov 6'er lyd;)Blir vel decat på meg også etterhvert) Du har vel ikke et lydopptak ? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Jeg monterte bare en universal Simons lyddemper bak på min 525d... Ble pen grov 6'er lyd;)Blir vel decat på meg også etterhvert) Du har vel ikke et lydopptak ? : ) Joda.... Blir mye grovere og finere lyd når man kjører og får motstand også Bare å trykke på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpedersen Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Jeg monterte bare en universal Simons lyddemper bak på min 525d... Ble pen grov 6'er lyd;)Blir vel decat på meg også etterhvert) Du har vel ikke et lydopptak ? : ) Joda.... Blir mye grovere og finere lyd når man kjører og får motstand også Bare å trykke på bildet.. [ Bilde ] Slettes ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå