jens_hjer Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 TRENGER HJELP! Tips, til hva som kan gjøres med denne? Jeg har hatt en god del forskjellige looker på denne nå, men har lyst å ha en look som folket synes kler bilen best! Nytt eller gammelt spiller ingen rolle, om med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Greit og kanskje skrive litt info om den også når du er i gang? Bilen så fin ut den, men mørk tint på lykter foran hadde gjort susen isteden for det gule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jens_hjer Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Greit og kanskje skrive litt info om den også når du er i gang? Bilen så fin ut den, men mørk tint på lykter foran hadde gjort susen isteden for det gule Har sittet på forumet her i maaange mnd og ikke rotet meg til å lagt ut noe spesielt om denne enda, så får ta meg tid til å skrive mer utfyllende om den i helga, travelt med flyting osv nå Har aldri prøvd mørkt på lyktene enda, så det må jeg gjøre! Noe folket anbefaler spesielt eller? lamin-x er vel det som er mest brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Lamin x er vel det greieste og bruke. Var bra stuk på den også, hadde gjort seg med noen skikkelig kantfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Hvilke felger på bilde 2? Var dritfet kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 pen bil dette, men ville bytta ut de e36 m3 speilene med e46 m3 speil. det ser vesentlig bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 pen bil dette, men ville bytta ut de e36 m3 speilene med e46 m3 speil. det ser vesentlig bedre ut + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 pen bil dette, men ville bytta ut de e36 m3 speilene med e46 m3 speil. det ser vesentlig bedre ut + 1 +2 Hvis du tenker på ny look så er mitt forslag noen gromme felger, csl bakluke som sagt over e46 m speil. Så kunne du jo fullført litt av helheten med eksos Edit : + fjerning av lyktelistene/øyebryna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå