520robin Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 er det bare jeg som syns det blir feil og putte ///M styling på en helt vanlig bil, eller syns dere det er helt greit`?
AndreTheGiant Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 En vanlig bil kler ikke M-styling, hvilken som helst BMW bærer den med glans!
Underground1983 Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Hvorfor skulle det være feil. Regner med det er snakk om BMW biler her? Da blir det jo like feil med S-line på en Audi isåfall. Mener det er helt ok med M-sport styling på en vanlig BMW da dette leveres som en option fra fabrikk. Ser ikke noe galt i å ettermontere på en bmw uten heller.
520robin Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 er snakk om en e34, jeg syns liksom det blir feil og montere en ///M girkule på en bil som er org ellers, må enten ha alt ell ingenting, men hva mener dere?
Henrik... Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 the real deal vil jo alltid være bedre, men hvis man ikke har råd til en ekte M, så må man jo få lov til å drømme seg bort med å slenge på litt M-biter. Før jeg hadde råd til Cosworth hadde jeg to vanlige Sierraer med Cosworth styling og digga det
520robin Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 får c da om jeg tar å slenger på noe mtech styling, digger mtech
Hjelen Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Mtech er helt ok på en hvilken som helst BMW, men da KUN original Mtech, og ikke f.eks E39 M-look fra rieger på en E34.
mspec Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 msport/mtech har jo ingenting å si så lenge det er bmw. Slenger du derimot M3/M5 emblemer osv på andre modeller som en 316 feks. da blir det helt feil
lasseln Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Nå bør det jo faktisk nevnes at stort sett alle bmw'r sto på rullebåndet med M-tech som option, noe som gjorde at det ble små forskjeller mellom en M-tech bil og en ordentlig M bil, rent visuelt. Så dermed ser jeg overhode ingen problemer med å ettermontere slikt utstyr dersom bilen er levert uten.
Lars89 Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Fangere, ratt, speil, girkule, interiør osv ser jeg ikke noe problem i å ettermontere. Har M3-interiør og ettermontert mtech2 selv. Er jo det beste BMW leverte fra fabrikk så er jo bare positivt. Tacky emblemer, matter osv med M på blir dog feil.
-Roger- Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 er det bare jeg som syns det blir feil og putte ///M styling på en helt vanlig bil, eller syns dere det er helt greit`? Synes du også det er feil og bestille en ny bil med m-sport pakke?
520robin Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 er det bare jeg som syns det blir feil og putte ///M styling på en helt vanlig bil, eller syns dere det er helt greit`? Synes du også det er feil og bestille en ny bil med m-sport pakke? nei, men viss bilen ikke kom fra fabrikk me stylinga så syns jeg på en måte att det blir feil of montere noe og ikke alt viss du skjønner?
Leadfoot Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Jeg synes det blir litt dumt å sette masse M-merker i interiøret, spesielt de uten funksjon (gulvmatter, dørkarmer, pedaler, osv.). Ratt, seter, støtfangere og understell er helt greit såfremt man føler det gir tilstrekkelig forbedring av bilen.
-Roger- Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 er det bare jeg som syns det blir feil og putte ///M styling på en helt vanlig bil, eller syns dere det er helt greit`? Synes du også det er feil og bestille en ny bil med m-sport pakke? nei, men viss bilen ikke kom fra fabrikk me stylinga så syns jeg på en måte att det blir feil of montere noe og ikke alt viss du skjønner? Skjønner hva du mener.. Men nei, jeg er ikke enig Hvis du snakker om emblemer på bakluken av ///M, M3 og M5 så er det dumt ja. Men å ettermontere en m-tech girkule, ratt, sportstoler, understell eller M-sport fangere, sideskjørt osv synes jeg er helt greit.. Hva er egentlig forskjellen om jeg ettermonterer M-sport ratt på en bil eller om den ble levert med det originalt fra fabrikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå