Tobba81 Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Jeg står på tampen til å importere fra Tyskland, men finner ikke ut av NAVI/BT/PROFF/BUSINESS etc... Jeg krever ikke mye fra min nye bil. 60% av tiden blir bilen brukt i kø på vei til og fra kontoret. Derfor skal den være behagelig å kjøre, og den skal ha Bluetooth. Jobben min er mye telefon, jeg må ha telefon. Har DENNE det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobba81 Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 ...Og en ting til - hva er greia med tyskere som ikke bestiller sportsseter til bilene sine!? Finner nesten ingen bruktbiler med sportsseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobba81 Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Jeg har enda et eksempel: BEHOLD! Se på DENNE flotte bilen, mine damer og herrer. Kan det virkelig stemme at denne bilen ikke har bluetooth-forbindelse?? Håper noen gidder å svare. Denne her kunne jeg tenkt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortstokk Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Siden 6NF/6NH ikke står i opsjonslisten har den neppe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobba81 Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Er det ikke 633 det skal stå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 6NN er bluetooth handsfree på en såpass ny e91. Det ser ikke ut som om noen av bilene du linker til har dette. Du kan forøvrig se hva de forskjellige kodene er her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 ...Og en ting til - hva er greia med tyskere som ikke bestiller sportsseter til bilene sine!? Finner nesten ingen bruktbiler med sportsseter. kommer vell av at det er mye dyrere med ekstrautstyr i tyskland. bilene er det mye mindre avgifter på i forhold til der, men er lite med avgifter på ekstrautstyr = blir veldig dyrt i forhold til hva bilen i seg selv koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobba81 Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Takk for svar folkens Er det "plug and play" å få på plass bluetooth i de bilene jeg har vist til, eller er det bare å glemme det...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Mest sannsynlig mangler det bare mikrofon (med mindre bilen har stemmestyring) og bluetooth-antenne (med mindre den har streaming av lyd, om det er mulig uten handsfree) ettersom begge de bilene ser ut til å ha combox. Det som kan være litt trøblete er kodingen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobba81 Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Vil helst ikke ha noe trøbbel... Kan jeg konkludere med i at i min jakt på 3-serie Touring fra 11/12, må det fremgå 644 eller 6NN for at jeg skal være sikker på at Bluetooth er på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobba81 Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Hvilke setetype er det på DENNE? Edit: Jeg spør fordi jeg ikke fatter forskjellen på alle setetyper i BMW. Jeg har prøvd en 3-serie med det jeg ble fortalt var et sportssete, og der satt jeg veldig godt. Er det kjempenedtur til de andre setene i BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Den har vanlige standardseter. Til 3-serie er det enten disse eller sportsseter, men man får de i forskjellige utførelser, og med eller uten elektrisk justering og minne. Sportssetene har en ekstra "pute" foran som kan justeres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobba81 Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Jeg har prøvd å finne beskrivelse av komfort i standard setene, men sliter med det. Har du en mening? Er standard setene best på langtur, for eksempel? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Jeg vil nok tro standardsetene har like god comfort som sportsstolene, men personlig ville jeg ikke vurdert annet en sportsstolene. Mye av dette grunnet utseendet. Om du finner en bil med M-pakke er bl.a. sportsstoler standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Jeg har 3 serie med sportsseter, fattern har standard seter. Jeg syntes sportssetene er langt mer behagelige, og som awt sier ser de også mye bedre ut. Fattern er veldig lite opptatt av sportslighet men han konkluderte også etter å ha prøvd min at sportssetene er betrakelig bedre å sitte i enn standard seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå