Jako344 Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Blei nok ikke noe lakk i påsken så blir å holde på hver dag fremover etter jobb så blir nok den ferdig i april en gang! Kan legge ut litt bilder av bilen slik den står nå! Hadde vært moro og vite hvem det er som har holdt på med denne bilen! måtte plateslipe begge bakskjermer og bakluke og da kom det opp en haug av bulker som bare har vært sparkla over og ikke vært retta, fant også ut at venstre bakskjerm er byttet tidligere. Triller avgårde til fyller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 kan jo ikke bli annet enn braa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Liten oppdatering! Lakkereren bestile 3L lakk i dag så det kommer på tirsdag, så da blir det lakk på bilen til uken.. har tatt ut frontrute og bakrute og pusset ned fyller og resten av delene, så detta blir fint Pakker er alltid fint å få! Litt deler da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Gleder meg til å se ressultatet:) hva farge skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Syntes jeg så Estoril blå på et fargekart han viste tidligere i tråden. Følger spent med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Stod mellom granitsilber og estoril, men gikk for estoril! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 åååja:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Står litt stille nå siden jeg venter på lakk, men på tirsdag så blir det mest sannsylig sprøyting av karosseriet og litt deler! gleder meg ! Har også bestilt litt deler! koster å restaurere bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 En bøtte med lakk dukket opp i dag! Intet annet den DuPont Cromax Pro! : )) Gleder meg til det kommer noen strøk på skuta nåå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 For et rot! her er det mye å rydde opp i etter forrige eier! Startet med å bytte over til 2 soners vifte med digitalte knapper! så mye finerer en de gamle vri bryterne. Fant forresten 2 pærer under midtkonsollen, noen som vet hvor disse skal sitte? har ikke vært tilkoblet noe lys i midtkonsollen før.. Last F* time! fy faen har skrapet opp begge henda bare for å få på de 2 slangene inn til varmeapp! helt sinnsykt trangt å bytte det der med en så stor motor! Å nei.. bilen er fortsatt ikke lakkert! Lakkereren har vært sykmeldt ut hele uken, så håper på lakk til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Ryddet opp i alle ledninger og koblet opp 2 soners vifte! SÅ mye bedre i steden for de utdaterte vri bryterne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 kar med fart i du! mye arbeid å ta ut et e36 dashbord? Å den ombyggingen fra bri brytere til det du har nå bar ikje det mye styr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Tja, planene er jo å bli ferdig med bilen denne mnd! var sinnsykt fort gjort da fromtruta mi er ute. for det sitter 4 skruer under dekslene øverst der som varmen kommer ut og det kan sikkert være knotete å komme til! tok bare alt over fra M3'n og alle kabler lå allerede fremme så var bare plug n play for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 nice! blir imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 ville det ikke vært en fordel å hatt epoxy på bilen FØR du sparkler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå