Jako344 Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Har ikke vært så mye å oppdatere om i det siste, men her kommer en liten en! Var en tur på Ungdommens dag på rudskogen om lørdagen og fikk testet M3'n litt på banen. Første gang jeg har kjørt på bane med bil og må si det var helt sinnsykt moro! Ikke bare low and slow, må brukes litt også Liten oppdatering i front med USblink, ser rått ut IRL! Også en liten ting som var litt morsomt å komme over ! oooooooogså justerbare camberstag da bilen skriker etter cambuur bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 syns camberen ser perfekt ut nå jeg da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 drit-tøffe bilder fra banekjøringa! Men slædder du så lett med den på tørra? min 3 liter ville ikke ut med ræva når jeg kjørte på rudskogen, bortsett fra i slaktern. Jeg gadd ikke begynne å sparke clutch riktignok. Forresten mitt bilde det ene som "low BMW E36" har delt morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 syns camberen ser perfekt ut nå jeg da men Nei å nei, hjula står jo vater rett drit-tøffe bilder fra banekjøringa! Men slædder du så lett med den på tørra? min 3 liter ville ikke ut med ræva når jeg kjørte på rudskogen, bortsett fra i slaktern. Jeg gadd ikke begynne å sparke clutch riktignok.Forresten mitt bilde det ene som "low BMW E36" har delt morro creds til sviddgummi for bildene! Spant ut ganske lett denna, hiver den ut i 3 rundt de lengste svingene med 215 breie bakdekk, men da måtte jeg være på gassen hele tiden, slapp jeg gassen var det ikke ofte den orket å legge seg ut igjen La merke til at det var dit bilde når du sa det nå, moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 drit-tøffe bilder fra banekjøringa! Men slædder du så lett med den på tørra? min 3 liter ville ikke ut med ræva når jeg kjørte på rudskogen, bortsett fra i slaktern. Jeg gadd ikke begynne å sparke clutch riktignok.Forresten mitt bilde det ene som "low BMW E36" har delt morro Henrik, du må satse mer! Er biler som er latere enn din som ligger sidelengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 drit-tøffe bilder fra banekjøringa! Men slædder du så lett med den på tørra? min 3 liter ville ikke ut med ræva når jeg kjørte på rudskogen, bortsett fra i slaktern. Jeg gadd ikke begynne å sparke clutch riktignok.Forresten mitt bilde det ene som "low BMW E36" har delt morro Henrik, du må satse mer! Er biler som er latere enn din som ligger sidelengs Ja, klar over det, men blei fortsatt litt skuffa over bilen. Men kjørte med 225 dekk og masse gummi, pluss myke dempere/fjærer. Var første gang jeg prøvde den på banen å, men neste gang med 205 dekk, coilovers og mer satsing så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 drit-tøffe bilder fra banekjøringa! Men slædder du så lett med den på tørra? min 3 liter ville ikke ut med ræva når jeg kjørte på rudskogen, bortsett fra i slaktern. Jeg gadd ikke begynne å sparke clutch riktignok.Forresten mitt bilde det ene som "low BMW E36" har delt morro Henrik, du må satse mer! Er biler som er latere enn din som ligger sidelengs Ja, klar over det, men blei fortsatt litt skuffa over bilen. Men kjørte med 225 dekk og masse gummi, pluss myke dempere/fjærer. Var første gang jeg prøvde den på banen å, men neste gang med 205 dekk, coilovers og mer satsing så får vi se Har trua! er litt egen teknikk å kjøre litt "bredt" med "motorsvake" biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Har trua! er litt egen teknikk å kjøre litt "bredt" med "motorsvake" biler Ja, det er nytt for meg. Cossien logra med halen når den fikk turbortrykk. Blir vel å ratte litt mer aktivt og låse litt på gira med m3'n vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Cambern var perfekt nå syns jeg ser bare teit ut bakfra mer mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreassen Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 hei!) lurte på om det der er Gs retro felgene å kor kjøpt du gull skruer til dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Har vært hos statens vegvesen for godkjenning av motor og senkesett og den gikk jo igjennom uten problemer! var sinnsykt moro og utrolig hyggelig kontrolører! Tommel opp for risløkka Alt blei godkjent bortsett fra dekk/felg så må tilbake en gang til,men det er fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Gratulerer! Er uffatelig deilig å slippe å tenke på om det står noe lureri rundt svingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Erik som godkjente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Grattis Jako Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå