Gå til innhold

Bmw e36 M3 3.2L | Nye bilder S.10

Share

Anbefalte innlegg

Har ikke vært så mye å oppdatere om i det siste, men her kommer en liten en! :)

Var en tur på Ungdommens dag på rudskogen om lørdagen og fikk testet M3'n litt på banen. Første gang jeg har kjørt på bane med bil og må si det var helt sinnsykt moro!

Ikke bare low and slow, må brukes litt også :D

xsntlnbj6k3di2wflpm2.jpg

j9n8l5o1ffep73cg1u7l.jpg

0antn68igh2qr2mhvg7k.jpg

Liten oppdatering i front med USblink, ser rått ut IRL!

jjkg3er1fv3r8gkq63g9.jpg

1iq66k0v5ap9wqzbag19.jpg

Også en liten ting som var litt morsomt å komme over ! :)

ao4apdf92pt98s9xrr5a.png

i078r6uazchio3c94p8e.png

oooooooogså justerbare camberstag da bilen skriker etter cambuur bak! :D

3qhoc6gdhixkflc02xuf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drit-tøffe bilder fra banekjøringa! 8) Men slædder du så lett med den på tørra? min 3 liter ville ikke ut med ræva når jeg kjørte på rudskogen, bortsett fra i slaktern. Jeg gadd ikke begynne å sparke clutch riktignok.

Forresten mitt bilde det ene som "low BMW E36" har delt :) morro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns camberen ser perfekt ut nå jeg da men ;)

Nei å nei, hjula står jo vater rett :P

drit-tøffe bilder fra banekjøringa! 8) Men slædder du så lett med den på tørra? min 3 liter ville ikke ut med ræva når jeg kjørte på rudskogen, bortsett fra i slaktern. Jeg gadd ikke begynne å sparke clutch riktignok.

creds til sviddgummi for bildene! :) Spant ut ganske lett denna, hiver den ut i 3 rundt de lengste svingene med 215 breie bakdekk, men da måtte jeg være på gassen hele tiden, slapp jeg gassen var det ikke ofte den orket å legge seg ut igjen :P

La merke til at det var dit bilde når du sa det nå, moro! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik, du må satse mer! Er biler som er latere enn din som ligger sidelengs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klar over det, men blei fortsatt litt skuffa over bilen. Men kjørte med 225 dekk og masse gummi, pluss myke dempere/fjærer. Var første gang jeg prøvde den på banen å, men neste gang med 205 dekk, coilovers og mer satsing så får vi se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klar over det, men blei fortsatt litt skuffa over bilen. Men kjørte med 225 dekk og masse gummi, pluss myke dempere/fjærer. Var første gang jeg prøvde den på banen å, men neste gang med 205 dekk, coilovers og mer satsing så får vi se ;)

Har trua! :) er litt egen teknikk å kjøre litt "bredt" med "motorsvake" biler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Har vært hos statens vegvesen for godkjenning av motor og senkesett og den gikk jo igjennom uten problemer! :D var sinnsykt moro og utrolig hyggelig kontrolører! Tommel opp for risløkka :D

g0m9zlp8z5sdvhjqyf42.jpg

Alt blei godkjent bortsett fra dekk/felg så må tilbake en gang til,men det er fort gjort :)

mynqm5ovbfttjdyijpbk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...