Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
235/40 bak og 205/45 foran.. ble litt mer strekk bak en foran. Hvilken dim har du på dine?

Aha :) Men dine ble 11" bak eller? 225/35 bak og 205/40 foran :)

Skrevet

Nei, ble vel 10,5 :) Mulig jeg har sagt det er 4" kanter bak, men det er vel 3,5 tror jeg.. står inngravert 4" men :P

For når man måler bredden på en felg er det vel "innenfor" de ytterste kantene, er det ikke?

• 2 weeks later...
Skrevet

Imorgen reiser jeg på jobb igjen. Coiloversene har ikke kommet enda... har vært noe ventetid på div deler, men de er vist like rundt hjørnet nå. Typisk det når jeg drar :(

Blir montering etter jeg kommer hjem da. Skal også kjøpe en slange til servoen som lekker og ta et oljeskift på girkassen da den er litt ekkel å få i gir. Skraper også om jeg girer fort i enkelte gir.

Skrevet
Imorgen reiser jeg på jobb igjen. Coiloversene har ikke kommet enda... har vært noe ventetid på div deler, men de er vist like rundt hjørnet nå. Typisk det når jeg drar :(

Blir montering etter jeg kommer hjem da. Skal også kjøpe en slange til servoen som lekker og ta et oljeskift på girkassen da den er litt ekkel å få i gir. Skraper også om jeg girer fort i enkelte gir.

Har hatt 2 girkasser som skraper sjøl.. Eg har bare opplevd at det skraper viss eg har høyt turtall i 2 å smeller den i 3 giret. Håper den siste kassen eg har kjøpt er bedre #-o

Skrevet

Har hatt 2 girkasser som skraper sjøl.. Eg har bare opplevd at det skraper viss eg har høyt turtall i 2 å smeller den i 3 giret. Håper den siste kassen eg har kjøpt er bedre #-o

Er spesielt fra 2. til 3. ja, men har også opplevd det på 3. til 4.

Ser at det drypper litt fra girkassen også, så er nok litt lite olje..

Skrevet

Er spesielt fra 2. til 3. ja, men har også opplevd det på 3. til 4.

Ser at det drypper litt fra girkassen også, så er nok litt lite olje..

Okei du er heldige da :wink: eg byttet olje på den ene kassen å det hjelpte dessverre ikkje.

Håper du er litt heldigere enn meg da :applause:

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...