Erlendmelk Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 Tøft prosjekt. Blir å følge med her litt Fornøyd med gamle tsn' en din vertfall Du som kjøpte den ja.. Go-bil det ja!
Erlendmelk Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Venter fortsatt på coiloversene.. blir sendt fra Tyskland i disse tider håper jeg
Erlendmelk Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 235/40 bak og 205/45 foran.. ble litt mer strekk bak en foran. Hvilken dim har du på dine?
HalvorK Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 235/40 bak og 205/45 foran.. ble litt mer strekk bak en foran. Hvilken dim har du på dine? Aha Men dine ble 11" bak eller? 225/35 bak og 205/40 foran
Erlendmelk Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Nei, ble vel 10,5 Mulig jeg har sagt det er 4" kanter bak, men det er vel 3,5 tror jeg.. står inngravert 4" men For når man måler bredden på en felg er det vel "innenfor" de ytterste kantene, er det ikke?
Erlendmelk Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Oljeskift og nytt grøftelys etter rådyr-kræsjen Hadde også på felgene, men er dritstygt uten senk..
Erlendmelk Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Polering! maskert ferdig med step 1 av 3 "ferdig"
Erlendmelk Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Imorgen reiser jeg på jobb igjen. Coiloversene har ikke kommet enda... har vært noe ventetid på div deler, men de er vist like rundt hjørnet nå. Typisk det når jeg drar Blir montering etter jeg kommer hjem da. Skal også kjøpe en slange til servoen som lekker og ta et oljeskift på girkassen da den er litt ekkel å få i gir. Skraper også om jeg girer fort i enkelte gir.
torbfer Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Imorgen reiser jeg på jobb igjen. Coiloversene har ikke kommet enda... har vært noe ventetid på div deler, men de er vist like rundt hjørnet nå. Typisk det når jeg drar Blir montering etter jeg kommer hjem da. Skal også kjøpe en slange til servoen som lekker og ta et oljeskift på girkassen da den er litt ekkel å få i gir. Skraper også om jeg girer fort i enkelte gir. Har hatt 2 girkasser som skraper sjøl.. Eg har bare opplevd at det skraper viss eg har høyt turtall i 2 å smeller den i 3 giret. Håper den siste kassen eg har kjøpt er bedre
Erlendmelk Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Imorgen reiser jeg på jobb igjen. Coiloversene har ikke kommet enda... har vært noe ventetid på div deler, men de er vist like rundt hjørnet nå. Typisk det når jeg drar Blir montering etter jeg kommer hjem da. Skal også kjøpe en slange til servoen som lekker og ta et oljeskift på girkassen da den er litt ekkel å få i gir. Skraper også om jeg girer fort i enkelte gir. Har hatt 2 girkasser som skraper sjøl.. Eg har bare opplevd at det skraper viss eg har høyt turtall i 2 å smeller den i 3 giret. Håper den siste kassen eg har kjøpt er bedre Er spesielt fra 2. til 3. ja, men har også opplevd det på 3. til 4. Ser at det drypper litt fra girkassen også, så er nok litt lite olje..
torbfer Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Imorgen reiser jeg på jobb igjen. Coiloversene har ikke kommet enda... har vært noe ventetid på div deler, men de er vist like rundt hjørnet nå. Typisk det når jeg drar Blir montering etter jeg kommer hjem da. Skal også kjøpe en slange til servoen som lekker og ta et oljeskift på girkassen da den er litt ekkel å få i gir. Skraper også om jeg girer fort i enkelte gir. Har hatt 2 girkasser som skraper sjøl.. Eg har bare opplevd at det skraper viss eg har høyt turtall i 2 å smeller den i 3 giret. Håper den siste kassen eg har kjøpt er bedre Er spesielt fra 2. til 3. ja, men har også opplevd det på 3. til 4. Ser at det drypper litt fra girkassen også, så er nok litt lite olje.. Okei du er heldige da eg byttet olje på den ene kassen å det hjelpte dessverre ikkje. Håper du er litt heldigere enn meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå