Gå til innhold

Ny bruks bil. noen tips? E61 vs E91

Freakshow
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde planer om å kjøpe meg ny bruks bil.

hadde planer og bruke maks 300 000 på bilen, så jeg har bestemt meg for at det blir enten E61 eller E91.

noen som har noen innspill om hvorfor og hvorfor ikke og hva jeg burde styre unna og alt av barnesykdommer osv???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

530i, 530d fra tyskland.

Fordi jeg selv vil ha det:P

Eks: http://mobile24.no/details.htm?id=17237 ... =〈=nor

Kan ikke si noe om hvor mat de er i forhold til barnesykdommer, feil og den slags. Men etter 2007 var vel facelift? Så barnesykdommene burde jo det være bukt på.

Og disse bilene koster jo godt over 300K i Norge fortsatt. Nå fant jeg bare en tilfeldig, finner nok bedre tilbud enn det der om du leter litt.

Nå må du selvsagt reise og hente da så går jo litt kronasjer der. Men om du tar det i ferien. Avslutter ferie med nybilkjøp og kjøretur hjem. Ikke feil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Når det gjelder e61 ville jeg nok prioritert en facelift-modell, noe som ikke bør være noe problem innenfor ditt budsjett nå om dagen. Du kan nok ikke velge fra øverste hylle når det kommer til motor og utstyr, men du vil nok finne en helt grei bil.

En enkel regel: Jo mindre utstyr, jo mindre kan gå i stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Låner denne tråden litt jeg.

Har fått veldig lyst på ny bil sjøl, har da tenkt på e61. Men i en E91, hvordan er bagasje romsplassen i forhold til en e61? Har nett fått en unge så da må jeg ha plass til barnevognen baki.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha endte opp med e39 530D og stor fornøyd med det! :D da blir det heller litt mere sparing te hus :)

e61 er jo stor familie bil så du burde ikke ha problemer med plass for å si det sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...