Begil Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Noen som kan si om dette er for mye til at bilen blir EU-godkjent?? Det som er på bakluken og jekkfestene.
Begil Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 hvor langt er ett tau?post bilde. jaadddaaa masa har skjedd en glipp. Skal sette ned en komite til å gå gjennom rutinene for denne type aktivitet. Kan ikkje utelukke at det skyldes menneskelig feil, men det er aaaaaaltfor tidlig å spekulere i på dette tidspunkt..
hsd Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Se der ja, ble til slutt Etter mine erfaringer får du nok en toer feil på kanalene. Det kan være dem hekter seg opp i bakluka selv om den ikke er bærende, har med skarpe kanter å gjøre.
Lende Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Jeg ville slipt ned en del slik at det iallefall såg en del bedre ut, kommer ann på om det er en bil du har lyst og ta skikkelig senere eller ikkje... Vis det lyser rust av det er det nok mindre sjans enn vis du stopper utviklinga
Begil Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 tenkte å slipe ned jekkfestene og smøre på tjukk tectyl noe ja. evt hive på en liten platebit visst det er helt fælt. Så lenge det på bakluken ikkje er bærende skal eg få tettet hullene fort og gale.. hehe. Har ikkje garasje å stå i no så det blir gjort minst mulig. byttet defekt clutch, Eu og kjøre.
hsd Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Anbefaler heller å reparere det nå, kan være du slipper unna å rote med innerkanalene. Får du ett hull, så fyller du kanalene med saltlake, og da går skadene fort over verdien på bilen. Skal du absolutt bare vente det av, så kost ivertfall på bilen en time hos noen som sandblåser slik at du får bort gravrusta fra jekkfestene ivertfall. Da klarer du kanskje behandle dem slik at du begrenser skadene frem mot varmere tider.
Lars89 Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Ser egentlig ikke ille nok ut til å bli mangel på EU. Står mer om bedømminga her: http://www.vegvesen.no/_attachment/62140/binary/15606
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå