Gå til innhold

Bilder av rust.. For mye til å bli EU-ok??

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvor langt er ett tau?

post bilde. :)

jaadddaaa masa :D

har skjedd en glipp. Skal sette ned en komite til å gå gjennom rutinene for denne type aktivitet.

Kan ikkje utelukke at det skyldes menneskelig feil, men det er aaaaaaltfor tidlig å spekulere i på dette tidspunkt..

:D

Skrevet

Se der ja, ble til slutt :)

Etter mine erfaringer får du nok en toer feil på kanalene. Det kan være dem hekter seg opp i bakluka selv om den ikke er bærende, har med skarpe kanter å gjøre.

Skrevet

Jeg ville slipt ned en del slik at det iallefall såg en del bedre ut, kommer ann på om det er en bil du har lyst og ta skikkelig senere eller ikkje...

Vis det lyser rust av det er det nok mindre sjans enn vis du stopper utviklinga :)

Skrevet

tenkte å slipe ned jekkfestene og smøre på tjukk tectyl noe ja. evt hive på en liten platebit visst det er helt fælt.

Så lenge det på bakluken ikkje er bærende skal eg få tettet hullene fort og gale.. hehe.

Har ikkje garasje å stå i no så det blir gjort minst mulig. byttet defekt clutch, Eu og kjøre.

Skrevet

Anbefaler heller å reparere det nå, kan være du slipper unna å rote med innerkanalene. Får du ett hull, så fyller du kanalene med saltlake, og da går skadene fort over verdien på bilen.

Skal du absolutt bare vente det av, så kost ivertfall på bilen en time hos noen som sandblåser slik at du får bort gravrusta fra jekkfestene ivertfall. Da klarer du kanskje behandle dem slik at du begrenser skadene frem mot varmere tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...