Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen vil selvsagt mene at det helt og holdent er umulig..

Går det an å få litt mer snerr i eksoslyden? Det er jo litt artig.

Noen har sagt at man kan sette på rakt rør istedenfor katalysatoren. Vet ikke hvorvidt dette gjør noen endring. Ellers er det vel mange forskjellige leverandører av sportseksos.

Hva gir egentlig bare litt mer snerr og fin lyd? Skifte bakerste potte? Det er mange alternativer. :|

Skrevet

Selvsagt går det an å få gromlyd fra en firer, samme oppskrift der som på alle andre motorer.

Minst mulig motstand mellom luftfilter og eksos ut, jo mer du oppgraderer jo bedre motor(lyd) får du.

Hvis det gjøres rett that is..

Skrevet

OK! Står et slikt KN filter der. Altså ikke åpent.

Ellers standard..

Finnes det flere grader av hva man kan gjøre? For å ha den godkjent bør man vel beholde katalysator?

Har også hørt noen som fjerner innmaten i en eller flere potter. På den annen side skal det jo være levlig mtp støy også. Må ikke bli FOR galt.. ;)

Skrevet

Rustfritt er jo en fordel, Simons er ikke rustfritt om jeg ikke husker feil, Jeg hadde kjøpt catback DTM, hadde det på min, veldig god lyd hvertfall :)

Skrevet

hadde rustfritt 2.5" hele vägen på forrige 4'er-bilen min, blei BRA snerr i den :P Ville muligens gått for enten litt mindre i rustfritt eller svartstål i samme dim..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...