bmwz3z3 Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Noen vil selvsagt mene at det helt og holdent er umulig.. Går det an å få litt mer snerr i eksoslyden? Det er jo litt artig. Noen har sagt at man kan sette på rakt rør istedenfor katalysatoren. Vet ikke hvorvidt dette gjør noen endring. Ellers er det vel mange forskjellige leverandører av sportseksos. Hva gir egentlig bare litt mer snerr og fin lyd? Skifte bakerste potte? Det er mange alternativer.
JulianS Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Har rustfritt simons-anlegg på m42'n min, noen mener det er fin lyd i den.. Hvis du har m43 så vil jeg anbefale vanlig simons fra katalysator og ut
Kvasi Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Selvsagt går det an å få gromlyd fra en firer, samme oppskrift der som på alle andre motorer. Minst mulig motstand mellom luftfilter og eksos ut, jo mer du oppgraderer jo bedre motor(lyd) får du. Hvis det gjøres rett that is..
bmwz3z3 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 M 44? Så et simons anlegg ville gjort susen ja..
bmwz3z3 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 OK! Står et slikt KN filter der. Altså ikke åpent. Ellers standard.. Finnes det flere grader av hva man kan gjøre? For å ha den godkjent bør man vel beholde katalysator? Har også hørt noen som fjerner innmaten i en eller flere potter. På den annen side skal det jo være levlig mtp støy også. Må ikke bli FOR galt..
bmwz3z3 Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Finnes det mange sett eller leverandører av det? må jo ikke være rustfritt heller?
ZhilleN Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Rustfritt er jo en fordel, Simons er ikke rustfritt om jeg ikke husker feil, Jeg hadde kjøpt catback DTM, hadde det på min, veldig god lyd hvertfall
JulianS Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Jeg har rustfritt simons på min, finere lyd og bedre kvalitet men dyrere..
ZhilleN Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Var ikke akkurat det som trådstarter spurte om vel?
TurboLag Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 hadde rustfritt 2.5" hele vägen på forrige 4'er-bilen min, blei BRA snerr i den Ville muligens gått for enten litt mindre i rustfritt eller svartstål i samme dim..
bmwz3z3 Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 bak katalysator eller? hehe, det er en grei kommentar det. selvsagt skulle jeg hatt et par sylindre til. men men!
ReiRud Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Sett på race katalysator og en laaang lyddemper med liten diameter, og en litt større bakpotte. Da kan det bli fin lyd i 4'er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå