MERN Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Vurderer å selge vår 325 tds (manuell gir) da samboeren har lyst til å fornye seg til e46 i stedet for e36'en. -Full M-pakke utvendig (GT leppa på frontfanger er ikke montert, den har jeg liggende ny, aldri montert) -Avtagbart hengerfeste -Godkjent senket i vognkortet -Bilen er pr. dags dato senket 40-30 med komplett supersport senkesett, montert for 1 år siden. (Orginale fjærer og dempere medfølger) -Delskinn sportsinteriør -klima anlegg -Varme i seter -ABS bremser -Antispinn -Airbag -Integrert barneseter bak -Bagasjeromstrekk og nett mot bakseter -18" sommerhjul -Piggdekk på org. alu felg (16" tror jeg) Det er en 1997 modell som har gått 310000 km. Bilen er eu godkjent frem til Juni, Ny eu godkjenning i Juni bør ikke være noe problem da bilen etter mitt skjønn er i god teknisk stand. I tillegg kan det følge med Angeleyes hovedlykter og lyktelister. Jeg er litt usikker på pris da det er få 325 tds for salg å sammenligne med, så ta kontakt og kom med reelle bud så tar vi det derfra. Kom gjerne med innspill på hva en slik bil er verdt. Selges ikke for skambud, da bilen ikke nødvendigvis må selges. Ta kontakt på PM eller på tlf 99232366 Ikke riktig blinklys på siste bilde, det er grå blink på bilen som på de andre bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTouring Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30<3 Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 ka tenkte du for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Kom med bud!! Ta kontakt på 99232366 eller PM for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Siden det ikke er noen bud og du bare tar imot bud, legger jeg inn bud på 25.000,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 gikk denne bilen i elverum før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Siden det ikke er noen bud og du bare tar imot bud, legger jeg inn bud på 25.000,-? 25000,- er notert. Ta gjerne kontakt på pm eller tlf. gikk denne bilen i elverum før? Ja bilen gikk i Elverum før, kjøpte den derfra for 1.5 år siden. Bytter pga familieforøkelse, skal ha e39 nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 tar det på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pollyy Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Er på utkikk etter noe sånt, men fargen var desverre litt for skjærende i øyerota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Er på utkikk etter noe sånt, men fargen var desverre litt for skjærende i øyerota Skjønner den.. Det er en farge som synes i trafikken det der, ingen tvil om det men er garantert ingen som har lik hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messer Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå