Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bilde av BMW E36 coupe med GS Hypertrack i 8x17 et35 og 9,5x17 et46. Eller andre felger i samme dim/et.

Disse er billige hos GS nå, så jeg kunne vurdert et sett til "show off"

thumb_99185.jpg

Skrevet

Dette er vell BBS LM kopi, fant mange bilder av E36 med like felger (original felger). google is your friend ;-)

Skrevet
Dette er vell BBS LM kopi, fant mange bilder av E36 med like felger (original felger). google is your friend ;-)

Ja, jeg vet det er LeMans kopi felger, å jeg kan bruke google, men her er det snakk om en spesifikk bil, med spesifikke felg str/ET å det fungerer dårlig på google, derfor var jeg ute etter noen som hadde bilde med disse felgene. Jeg regner med GS har solgt en del av dem.

Skrevet

Bestilte disse til min e36 i går, henter de hos gs i oslo på mandag. Han i som jobba der når jeg var innom sa de passer fint på e36, men med senk må man muligens space ut litt bak.

Skrevet
Det så ikke galt ut, men jeg bruker i tillegg 10mm spacer, pga KW v2 settet. Hvilke dekkdim kjører dere på?

Jeg har valset litt.

Men valset ikke på min 318is coupe, der kjørte jeg 18x9.5 med 235 uten noe problem.

Kjører nå 9x17 et20 med 215 og det går ganske fint.

Legger ved flere bilder senere idag når jeg kommer hjem fra hyttetur.

Skrevet
Det så ikke galt ut, men jeg bruker i tillegg 10mm spacer, pga KW v2 settet. Hvilke dekkdim kjører dere på?

min er senka 60-40 også. diminsjon husker jeg ikke men har litt strekk:) liker det best.

y9l6q5kh8pk5chtud8wb.jpg

68vistjrsj8y2cr3per7.jpg

yamam2pepqhh7cgfp5fv.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...