Mickl Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Hei folkens Har igjen kjøpt meg Bmw etter en periode med Audi Er en Bmw 318D e90 facelift sedan 2012.Full M sport pakke og mye utstyr!Bilen skal hentes neste uke, og jeg gleder meg som et barn!!!Planene jeg har får bilen er:*Svart grill*kvite ringer*Xenon/ledd i grøftlysene*19/20 " felger*Performance trunk lip*Performance Splitter*Svart tak*Svarte speil*Er ikke sikker enda, men muligens justerbar senk. Får se på det etter sommerfelgene ankommer.Her er bildene forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Flott bil Ganske så lik som min denne ser det ut som! Kan jeg spørre hva du betalte? Evnt send på PM om du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Nydelig bil Tusen takk får det Noen som tror dette kan bli bra uten subbing på det orginale m sport understellet? 8,5*20 ET35 225/30-20 10*20 ET39 265/25-20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Kommer til å gå helt fint det fin bil forresten.. Liker planene dine, dog ville vurdert litt senk. Trenger jo ikke å bli så lavt, bare litt så ser det bedre ut mtp hjul osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Kommer til å gå helt fint det fin bil forresten.. Liker planene dine, dog ville vurdert litt senk. Trenger jo ikke å bli så lavt, bare litt så ser det bedre ut mtp hjul osv Ja det blir kanskje etter kvart, men ikkje i første omgang Du tror ikke det blir litt i overkant med strekk når det er slik altså? 8,5*20 ET35 225/30-20 10*20 ET39 265/25-20 Jeg har googlet mye og kommet fram til dette, og har fått troen på det Tror det blir concave felger btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Nei det blir perfekt forran og tilnermet likt bak. har 225/30 forran på mine 20x8,5 Åsså har jeg 245/40 bak på 20x10 og bak er det myye strekk.. edit : se igjennom min tråd, der er bilder av dekka forran og bak tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Nei det blir perfekt forran og tilnermet likt bak. har 225/30 forran på mine 20x8,5Åsså har jeg 245/40 bak på 20x10 og bak er det myye strekk.. edit : se igjennom min tråd, der er bilder av dekka forran og bak tror jeg Utrolig fet bil Husker deg fra Gatebil Juli treffet! Tror du det blir ca. like mye strekk bake og fremme? og ikke for mye? Hadde ikke planlagt senk med det første, hehe Og blir bilen VELDIG høy med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Tror det vil bli sånn nogenlunde likt ja. tror den vil se litt høy ut forran ja. Når jeg fikk 20" mine så skjønte jeg med engang at den måtte lavere ned forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 hehe okey Har tenkt litt på fjører bare, men er like greit å bare hive på coilovers sikkert! Men senk blir ikke med det første som sakt .. Såg du hadde tenkt deg nye felger! LM felgene til salgs da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Har ikke tenkt så mye mer på det, tiden får vise. Hvis jeg kjøper nye selger jeg lm ja. men de er kantkjørt på to av de da.. :/ pga hull i veien, som var kamuflert av en liten vannpytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Off det er kjipt ass.... Blir vel concave på meg tror jeg Har begynt å snuse litt på svart tak også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Ja det suger, men sånt skjer sort tak på hvit bil er veldig fint, men nesten alle har det da men du må jo finne ut av hva du liker selv da. Hadde jeg hatt hvit bil hadde jeg gått for svart tak og sort grill.. passer veldig bra til shadowline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Hadde jeg hatt hvit bil hadde jeg gått for svart tak og sort grill.. passer veldig bra til shadowline. Grill i svart chrome er allerede bestilt Svart tak blir i slutten av månen! stod i utstyr lista att det var farget glass, men etter bilda å dømme ser det ut som de ikke er sotet.. så får se når jeg henter den Regnet også med det ikke er hvite led i angel eyesa.. Så har bestilt 12w led til ringene, og en kraftig led pære til grøftelysene Om led i grøftelysene blir får svakt blir det xenon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå