Mickl Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Gå for svart !! kommer til å bli Peeeeerfekt tipper dimensjonene også kommer til å gå bra.. i værstefall så er det jo bare å space ut noen få mm Håper det Synest feltene var drit rå!! Håper ikke det tar alt for lang tid, fra United states! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Har no fått montert led i sprederne, og det ble veldig pent(sorry dårlig bilde). Men et problem som oppstod, er att ene siden lyser bare 10min før det slukker. så må jeg vente 5-10min før det funker igjen.. Å det kommer heller ikke opp på autocheck. Lurer på om det er motstanden som er problemet. Hadde hørt den ble veldig varm, så jeg pakket den inn i eksosband. De er ikke så blå som på bildet btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 fornuftig valg å selge audien og heller gå for bmw igjen syns du burde gå for 19" felger, syns det ser mye bedre ut på e90, 20" har lett for å bli veldig stort i mine øyne! anders her, om du ikke skjønte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 fornuftig valg å selge audien og heller gå for bmw igjen syns du burde gå for 19" felger, syns det ser mye bedre ut på e90, 20" har lett for å bli veldig stort i mine øyne! anders her, om du ikke skjønte det Halla Anders Har ikke store planer om senk, ikke enda i hvertfall! Så jeg mener selv 20" kanskje fyller ut hjulbuen mer.. Men det er jo smak og behag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 må da senke! greit nok at de fyller ut bra, men bilen kan fort bli seendes ut som den går på stylter.. men som sagt, smak og behag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 må da senke! greit nok at de fyller ut bra, men bilen kan fort bli seendes ut som den går på stylter.. men som sagt, smak og behag! Hehe, sant det Hadde tenkt å kjøpe meg leilighet til sommern, så får høre med økonomien min først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Har vert litt "veldig" uheldig å fått ødelakt frontfanger osv på bilen, noe jeg ikke vil snakke så mye om.. Men dette blir fikset via forsikring Mens jeg venter på å få tilbake bilen kommer det stadig kjekke pakker i posten Nyrer, splitter, pedaler. Å venter fortsatt mye mere Viktigst av alt var att felgen kom levert på døren etter en uke fra Chicago Da er det bare og bestemme seg for dekk dimensjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Gromme hjul kommer til å sitte som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Håper det Hver du om det går bra med 30 profil både bake og fremme? Synest 255/25 blir litt for lav profil, siden veiene her ikke er meeeget gode.. 255/30-20 235/30-20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Gratulerer med fin bil, og skal gøy å se den med de felgene! At engleringene lyser svakere når de bruker de som parkeringslys er det jo en grunn til, og ser ikke poenget med å tukle med det. Synes uansett det ser mye bedre ut å bare ha lysene på auto og la tåkelysene være i fred til det faktisk er bruk for dem, slik at bare ringene lyser i dagslys og man får skikkelig lys automatisk når man trenger det. Blir ikke 30-profil av de breddene for stort på 20", i tillegg til at med forskjellige bredder trenger du jo og forskjellig profil foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Jeg kjører 225/30/20 forran og 245/30/20 bak.. Jeg synes det funker helt fint jeg blir vel omtrent det samme for deg, bare en str større men vet ikke hvor mye det har å si med profilen.. Hvis du er bekymret for det. Kan du jo ha 35 profil forran og 30 bak.. Regner med det skal gå veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 At engleringene lyser svakere når de bruker de som parkeringslys er det jo en grunn til, og ser ikke poenget med å tukle med det. Synes uansett det ser mye bedre ut å bare ha lysene på auto og la tåkelysene være i fred til det faktisk er bruk for dem, slik at bare ringene lyser i dagslys og man får skikkelig lys automatisk når man trenger det Det som er domt med dette er at skiltlyset og de gule led pærene ikke lyser på auto.. Men tror jeg klarer meg med den styrken det er Tror forresten jeg bytter til 4300k xenon i grøft... Hvis du er bekymret for det. Kan du jo ha 35 profil forran og 30 bak.. Regner med det skal gå veldig fint Ja spørs om jeg skal gå får 35 framme og 30 bak Bare å krysse fingrene på att jeg får fult rattutslag og at det ikke subber ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Så lenge du ikke smeller den laaangt ned så.. Litt senk så tenker jeg det blir perfekt kant i kant dekk og hjulbua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Så lenge du ikke smeller den laaangt ned så.. Litt senk så tenker jeg det blir perfekt kant i kant dekk og hjulbua Jepp Så lenge det ikke ødelegger rattutslaget helt... Må begynde å spare til senk da... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 En liten oppdatering Svarte nyrer, og svarte speil Splitterern har jeg ikke montert, men bare lagt inntil. Den får vente til våren I morgen skal jeg montere 6000k xenon i grøft Blir forresten bestil dekk i kveld/morgen til Rohana felgene 9x20 10x20 265/25-r20 235/30-r20 Synest det ble bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå