Dal-z Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 kan bli pent det! men, husk på å sjekk at de senker 30-20 iforhold til m-sport og ikke vanlig understell, så slipper du å sitte igjen med 15-5mm lavere bil etter senking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Tok akkurat en uke, og pakken var godt innpakket og bekskyttet! Utrolig hyggelig folk de der! Jeg hadde jo bestilt Rohana RC10 for leeeengelenge siden, men personen jeg bestilte gjennom gir ingen lyd fra seg. Umulig å komme i kontakt. Bra for meg at ingen penger er innbetalt Hadde en hyggelig telefonsamtale med de nå for ca 30 minutter siden. Veldig hyggelig og hjelpsom som du nevnte. Han mente felgene mine var på døren innen 3 virkedager. Tar det litt med en klype salt, men at det tar en uke, gjør det sikkert. De brukte den raskeste fraktemåten Bestilling skjer i imorgen! Anbefaler flere til å benytte seg av dette firmaet når det kommer til bildeler, felger og kaanskje dekk(?). Billig, raskt og bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Jepp, å felgene ser bra ut Noe som er kjedelig er att felgene ikke er TÜV sertifisert... Med tanke på godkjenning osv.. Fekk med en pakke bolter på kjøpet, og en pipe til de. Når jeg etter strammet bommet jeg litt og glapp, og da sprakk pipen... Så får ikke byttet til vinterdekk igjen... Men jeg sendte en mail, og han sender 2 nye piper Hyggelige folk dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Hvorfor skal du ha papirer på felgene? Er de utover 5% endring i omkrets eller +/- 7,5mm innpress ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Hvorfor skal du ha papirer på felgene? Er de utover 5% endring i omkrets eller +/- 7,5mm innpress ? Ja innpresset er 35 framme og 40 bak. Orginalt er vel 31 forran og bak .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Har leiket meg litt med plastidi Hadde vert bedre om været var varmere, eller hadde hatt diesel varmer tilgjengelig! Ble litt ujamt, altså mer matt enkelte plasser.. Slenge vertfall ut noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Ikke så mye som skjer med bilen fortiden, den skriker fortsatt etter senk.. Har fått sommerpolering og rengjøring Slenger med noen bilder Ikke så gode bilder da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Er åpen får bud på bilen om noen er interessert:) Send meld eller ring til: 95005096 -Michael Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Selge allerede ?? Hva skal du ha nå da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Selge allerede ?? Hva skal du ha nå da ? Har ikke bestemt meg enda, men muligens en litt billigere med bensin og hårføner under panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Hei Bimmers, lenge siden sist Må informere om at bilen ikke blir solgt, men beholdt! Har annskaffet coilovers supersport black evelution og håper å få montert det snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Hei Lenge siden sist her på forumet.. Har hatt bilen ståendes i garasje hele vintern.. Har fått montert Coilovers før vintern, og skulle godkjenne dette. Men neida, 0,5cm for lav bake, og må da ha ny firhjuls kontroll og hele pakka.. Slenger med noen bilder med dårlig kvalitet.. Får knipse noen flere når våren kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Veldig fin bil Ble glad da jeg la merke til att du hadde fjærnet ///M Performance merket i frontruta.. Syns en ellers veldig pen bil plutselig blei veldig harry... Lykke til vidre med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Hehe ja synest selv det ble litt harry.. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå