Paulus Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Den faller nok et par cm i løpet av de neste ukene!Takk for prøveturen, dette var en fin E39 Satser på det Thomas . Prekæs . Min ligger lavere enn dette, og det er med 35mm foran, så du blir nok fornøyd etterhvert;)Ser ut som en flott bil, og som folk sier, riktig motorisert;) er godt med litt motor om du skal kjøre med henger f.eks. Med M-fangere, senk og felger blir denne nok riktig pen Ja, håper at den kommer ned litt mot sommeren . Bilen er bra den, blir bedre med det du ramser opp ja . Må vel bytte bort varmen i rattet mot M-sportratt også, det orginale er jo fælt å se på . ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Tok noen bilder her om dagen. Speedometer : Pixelfeil i radiodel : Defekte/brukne koppholdere (som nå er byttet ut ned nye) : Radiodel tatt ut, ståa nå : Radio skal fikses slik at pixlene blir fine igjen, legger ut bilder av ferdig resultat. ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Tok et bilde etter vask i dag, ser at den har sunket et par cm. ja . God helg . ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Tips til felgvalg mottas med takk . Liker veldig godt BBS RC090, Alpina, M-sport, M-parallell. Litt usikker på hvilke felger som passer best til blåfarven min... ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Ser at den har sunket litt nå ja! Angående felger så er Style 32 et (billigere?) alternativ til Alpina, ganske like, og veldig fine synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Hva tror folket om disse BBS 18" RS II Split? Skal hente disse til helga . ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Råe felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 tommel opp Gleder meg å få mine slike ferdige og på touringen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Ser bra ut det der, får håpe det blir sommerføre snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Ble vask og dekkomlegging i dag : Fornøyd med felgvalget, må bare senke litt til ser jeg... ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Grattis med pen bil om du skal bytte ut "buss rattet" har jeg et M-sport multifunksjons til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Finfine felger! Misunner deg sommerføret, her er det fortsatt mye snø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Om du trenger senk, så har jeg 35mm senkefjærer foran, du kan få billig, kun brukt et halvt år Så bra ut med de felgene, ga meg litt mer å gå på når det gjelder oppussing av mine Hvordan var innpress på felgene? lyst til å få litt flere bilder fra litt flere vinkler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Grattis med pen bil om du skal bytte ut "buss rattet" har jeg et M-sport multifunksjons til salgs Takker . Får se an litt ift. ratt, ellers takk. Andre ting prioriteres først... Finfine felger! Misunner deg sommerføret, her er det fortsatt mye snø.. Takk Marius . Begynner å ligne noe på vår ute nå . Om du trenger senk, så har jeg 35mm senkefjærer foran, du kan få billig, kun brukt et halvt år Så bra ut med de felgene, ga meg litt mer å gå på når det gjelder oppussing av mine Hvordan var innpress på felgene? lyst til å få litt flere bilder fra litt flere vinkler? Har 40 mm. montert på bilen nå, selv om det ikke ser sånn ut . Innpress ok bak, fylte godt ut. Foran kunne de vært lengre ut, kan space 10 mm. Døde pixler er en saga blott : Jævlig godt å høre musikk i bilen igjen . ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Oppfrisking av indre baklykter i dag : Ble mye bedre men ikke helt perfekt... brukte Turtle sin "plastlyktfornyer". Har justert luftfjæringen ned en 2-3 cm. med diagnoseapp. siden sist. EU-ok samt innskriving av senkefjærene og felgene inn i vognkort, check . Bilde av fuktskadd ledningsnett samt stikk til hjernen : ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå