Kvasi Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Nei, kalt Dieselpartikkelfilter (DPF)Blir bra å få fjernet den! Dette kalles den på RealOEM; Rmfd primary catalytic converter. Og så sier de; Consider the customer and the environment, install a retrofit diesel particulate filter instead of a replacement precatalyst! Samma for meg hva den kalles, den var ødelagt i tillegg til at den var i veien så nå er den borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Nei, kalt Dieselpartikkelfilter (DPF)Blir bra å få fjernet den! DPF kom aldri på e46. Det er 2 katalysator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Ting i posten er jo trivelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Hva slags lamper er dette? Eagle Eyes faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Lurte litt på den ørna jeg også. Det er CCFL angel eyes. Må si meg fornøyd med de faktisk, bortsett fra at høydejusteringa på den ene ikke virka så jeg får jobben med å bytte den en gang til, og såå artig var det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 8 lite effektive timer i garasjen i dag, men noe fornuftig kom det ut av det. Straks bedre lyd når frontsettet kom på plass Bytta glødeplugger og ca to meter pill rotten vakumslange og konstantert at swirlflaps og egr, som ikke er i bruk, fremdeles ser ok ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 En kar på et engelsk forum med samme bil har bremsa den med samme downpipe som jeg har, og etter tuning. Pluss 10hk og 30nm på decaten var over forventning. Og 220hk og 470nm etter tuning begynner jo å ligne på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 220hk / 470NM skal vel være brukbart ! Hva tenker du i form av senk / felger på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Gratulere med ny bil! Blir bra detta hvor kjøpte du den decat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 220hk / 470NM skal vel være brukbart ! Hva tenker du i form av senk / felger på denne? Har en kompis som har akkurat samme med benka 205/450 på flissundet, vil tro de siste der vises mer på papiret enn på veien. Men bilen hans går brukbart greit og det er vel grunn til å anta at det kommer flere mods på min etterhvert. Er ikke helt sikker på om det blir coilovers eller fjærer/dempere, og om det blir 18" eller 19" ennå. Blir ikke hverken tuck, poke, stretch eller fyrverkeri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Gratulere med ny bil! Blir bra detta hvor kjøpte du den decat? Takk takk Den kom i fra det o`store utland http://www.ecotune-scotland.co.uk/ Tok 26 timer fra jeg trykte på kjøpknappen til den ble levert på døra. Der har posten noe å lære altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Fikk litt å gjøre når jeg sto opp i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirhc Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Du bor tilfeldigvis ikke i nærheten av Valle? Synes den der offroad saken som står i bakgrunnen på et av bildene ser lik ut som en som står bak et hus i nærheten av Valle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Joda, det gjør jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå