Kvasi Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Lyktene er kjøpt på P&R. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Etpar fra i kveld som viser fargekomboen bil/felger høvelig greit. Syntes felgene var fete nylakka men var litt i tvil om de ville "sitte" på bilen, men det syns jeg helt klart de gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Flott vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Flott vogn Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 fin fargekombo det:D noen andre planer for bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2013 fin fargekombo det:D noen andre planer for bilen da? Mja, litt sånn både og. Vurderer å bytte ut plasten men det har jo alle gjort så vet ikke om jeg gidder, mer tilfredsstillende å legge pengene i ting som ikke vises Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 fin fargekombo det:D noen andre planer for bilen da? Mja, litt sånn både og. Vurderer å bytte ut plasten men det har jo alle gjort så vet ikke om jeg gidder, mer tilfredsstillende å legge pengene i ting som ikke vises Hørtes ut som en god plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Været var på min side så fikk gjort ferdig rubbing og poleringa av bilen i dag. Gudene må vite hva den forrige eiern har holdt på med, stort sett hele bilen så sånn ut: Og nå ser stort sett hele bilen sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Har du montert senk på denne nå? Hva gikk du for isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 Har du montert senk på denne nå? Hva gikk du for isåfall? Supersport 40/30 fjærer og originale dempere, syns både høyden og stivheten ble perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Ja, høyden ble helt perfekt spør du meg. Ser veldig bra ut. Er det 19" du har på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 Ja, høyden ble helt perfekt spør du meg. Ser veldig bra ut. Er det 19" du har på den? Jepps, vaskeekte Hartgekopier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå